مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری ضریح آفتاب از برگزاری 1000 نمایشگاه کتاب در 1000 مدرسه خراسان رضوی در هفته کتاب خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 13 November 2017
به گزارش تابناک : محمد رضا بهروش اظهار کرد:  در راستای  ماموریت های آموزش و پرورش که در سند تحول بنیادین اشاره شده  ، موسسه فرهنگی هنری ضریح آفتاب به عنوان بازوی  اجرایی و فرهنگی  اداره کل آموزش و پرورش جزء وظیفه ذاتی خود می داند که  در تحقق شعار " تعلم و تربیت تمام ساحتی با کیفیت و عدالت و همراه با برنامه محوری" به این نهاد کمک کند.

وی گفت:  با توجه به ایام هفته کتاب و کتاب خوانی  و با توجه به نظرات مقام معظم رهبری که می فرمایند کتاب و مطالعه را  وارد زندگی مردم کنید   و در  خانواده  ها دانش آموزان دارای اهمییت ویژه ای هستند،  ما باید فرهنگ سازی برای  مطالعه را از مدرسه آغاز کنیم.

بهروش  افزود:  موسسه فرهنگی و هنری ضریح آفتاب به عنوان یکی از متولیان این امر امسال طرح 1000 نمایشگاه کتاب در 1000 مدرسه را با ابتکار معاونت پرورشی و اجرای ضریح افتاب را در استان برگزار می کنیم. و نمونه های کتاب ها از سراسر کشور جمع آوری شده است  لیست کتاب های مفید از دفتر  صنایع کمک آموزشی و پژوهشی کمک آموزشی گرفتیم بعد از  کارشناسی  2000 کتاب انتخاب شده است. نام کتاب قیمت و خلاصه ای از آن در سایت ضریح آفتاب بارگزاری شد و بخشنامه شد مدیران مدارس به سایت مراجعه کرده و کتاب های مورد نظرشان را انتخاب کنند.

وی اظهار کرد:  از هر شهرستان سه نفر به نمایندگی از شاخه تربیتی  پرورشی و آموزشی و نماینده مدیران در اردوگاه هاشمی نژاد حضور پیدا کردند و در طی دو روز  کتاب های مورد نظرشان انتخاب شد و الان در حال تفکیک کتاب ها بمنا به درخواست  مناطق  هستیم . این کتاب ها از حدود 40 ناشر انتخاب شده است. و نمایشگاه به سه شیوه متمرکز آموزشگاهی و سیار  برگزار می شود.

وی گفت:  این نمایشگاه ها از  آبان 24 آغاز می شود و مناطق برای  پایان نمایشگاه ها محدودیتی ندارند و  کتاب ها با تخفیف 30 درصد برای دانش آموزان ارائه می شود. انشا الله دانش آموزان از  این حرکت به عنوان یک فرصت فرهنگی استفاده داشته باشند.





منبع : پانا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار