معاون علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی برای حضور در مناطق زلزله‌زده و کمک به آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۵۲۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 14 November 2017
دکتر فریمان ابراهیم زاده در شیروان اظهار داشت: در نخستین روز پس از وقوع زمین لرزه در مناطق غرب کشور٬ تعداد 82 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهت شرکت در فعالیت‌های جهادی اعلام آمادگی کردند.

رییس ستاد اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  ضمن عرض تسلیت بخاطر از دست دادن تعدا زیادی  از هموطنان در حادثه زلزله غرب کشور افزود: اولین جلسه هماهنگی با هدف کمک به هموطنان عزیز حادثه دیده تشکیل و از طرف ستاد به تمامی دانشکده‌ها اعلام فراخوان در این خصوص شد و به فاصله زمانی کمتر از 3 ساعت٬ تعداد 82 نفر از دانشجویان  اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: این دانشجویان٬ به منظور کمک‌های بهداشتی درمانی در مناطق زلزله زده آماده هستند و لیست این دانشجویان به ستاد مرکزی اردوهای جهادی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ارسال و مقرر شد به محض اعلام نیاز٬ ان شاءالله دانشجویان با سازماندهی صورت گرفته در منطقه حضور یابند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مراتب تقدیر و تشکر خود را از این روحیه نوع‌دوستی، انسان‌دوستی، غرور ملی و جهادی٬ از تمامی دانشجویان عزیز اعلام داشته و گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر٬ اساتید٬ دانشجویان و کارکنان داوطلب جهت شرکت در فعالیت‌های جهادی می توانند به کارشناسان فرهنگی در تمامی دانشکده‌ها و واحدهای تابعه مراجعه و فرم‌های مربوط را تکمیل نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار