کد خبر: ۵۲۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 14 November 2017
تابناک / معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری لنگرود گفت: مراسم تشییع و تدفین شهید حسن پور کلیدبر (۲۷ آبان) از جلوی سپاه ناحیه لنگرود به سمت گلزار شهدای کلیدبر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ، محمد رضا محمدی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود در جلسه هماهنگی بزرگداشت مراسم تشییع شهید" قاسم حسن پور کلیدبر" از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: شهیدان مایه عزت و مباهات ما هستند و حضور پررنگ و موثر در مراسم شهدا نشان دهنده تداوم راه شهیدان است.

 

وی با بیان اینکه شهید حسن پور بعد از ۳۰ سال در آغوش مادر پیرش آرام خواهد گرفت، تصریح کرد:  شهیدان بر گردن ما حق دارند و ما باید از حداکثر ظرفیت و امکانات شهرستان در جهت برگزاری مراسم باشکوه برای شهید استفاده کنیم.

 

محمدی با بیان اینکه  مراسم وداع با پیکر پاک شهید جمعه ( ۲۶ آبان) همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد شهدا لنگرود برگزار می شود، اظهار کرد: مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام نیز شنبه(۲۷ آبان) ساعت نه صبح از جلوی سپاه ناحیه لنگرود به سمت گلزار شهدای والامقام کلیدبر برگزار می شود.

 

اعلام برنامه های هفته بسیج در شهرستان لنگرود

سرگرد پاسدار علی یعقوبی، جانشین سپاه ناحیه لنگرود نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت موجود در کشور تداعی دهنده راه این شهیدان است، گفت: در عملیات" والفجر ۱۰ " خیلی از فرماندهان گیلانی را از دست دادیم که شهید حسن پور هم  جامانده کوه های بانی بنوک هست که بعد از ۳۰ سال چشم انتظاری به میهن اسلامی برمی گردد.

 

وی با بیان اینکه مراسم تشییع شهید شنبه (۲۷ آبان) از سپاه ناحیه لنگرود به سمت میدان اصلی شهر و سپس در زادگاهش ارام خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: مراسم سوم و هفتم شهید حسن پور نیز در مسجد کلیدبر برگزار می شود.

 

سرگرد یعقوبی با اشاره به اینکه با اطلاع رسانی عمومی و نصب بنر شهید در سطح شهرستان پرشور  به پیشواز شهید بزرگوار رویم، بیان کرد: بخشداری و شهرداری ها هم همانند مراسم های قبلی همکاری لازم را داشته باشند.

 

جانشین سپاه ناحیه لنگرود در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در استانه هفته بسیج قرار داریم، گفت: امروز حضور بسیجیان در صحنه های مختلف توان عظیمی برای کشور ایجاد می کند‌.

 

وی شعار هفته بسیج امسال را " شکوه مقاومت" عنوان و تصریح کرد: در اولین روز از هفته بسیج با عنوان" بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی" طرح های اقتصاد مقاومتی و مسکن محرومین در شهرستان افتتاح می شود.

 

سرگرد یعقوبی با بیان اینکه اعزام  گروه های جهادی خواهران به مناطق محروم هم در دومین روز از هفته بسیج با عنوان" بسیج، محرومیت زدایی و خدمات رسانی" برگزار می شود،  اظهار کرد: نشست های روشنگری با موضوع اقتصاد مقاومتی و کارگاه های اموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح مدارس، گلباران مزار شهدا، حضور بسیجیان در میعادگاه عاشقان( نماز جمعه )، اجتماع بسیجیان در مرکز اصلی شهر، ویزیت رایگان، دیدار با ائمه شهرستان، افتتاح پایگاه های مقاومت از دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار