معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: بزرگترین کاروان پیاده ایثارگران و خانواده شهدا با سه هزار و ۵۰۰ نفر به مشهد مشرف می‌شود.
کد خبر: ۵۲۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ 14 November 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ سید جواد حسینی اظهار کرد: بزرگترین کاروان پیاده خانواده شهدا و ایثارگران کشور با هدف زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به مشهد مقدس مشرف می‌شوند.

وی افزود: ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از والدین، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آنان در قالب کاروان محبین الرضا(ع) و به یاد شهدای جهان اسلام با پای پیاده به مشهد می آیند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه جامعه امروز ما نیازمند تقویت روحیه گذشت و ایثار است گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمتر از شهادت نیست و بهترین روش برای اشاعه این فرهنگ در جامعه، گسترش آن در میان نسل نوجوان و جوان است.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست رئیس جمهور تشکیل شده است ابراز کرد: مقرر شده این شورا در استان ها نیز به ریاست استانداران تشکیل و پیگیر مصوبات، اجرا و نظارت بر برنامه های آن شود.

حسینی افزود: ستادها و کمیته های مرتبط با شهدا و ایثارگران می توانند در راستای هم افزایی بیشتر زیر نظر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قرار گیرند.

وی تاکید کرد: در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت  نوآوری موجب ترویج بیشتر این فرهنگ می شود و  این موضوع باید گفتمان غالب دستگاه های اجرایی شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار