مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس از وقوع 3 تصادف صبحگاهی منجر به مصدومیت در کلانشهر تهران خبر داد و گفت: در این 3 سانحه رانندگی 6 مصدوم توسط تکنسین های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر: ۵۲۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 15 November 2017
حسن عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 5:58 دقیقه امروز حادثه تصادف 2 دستگاه موتورسیکلت در جنوب تهران حوالی کهریزک به سامانه 115 اعلام و یک تیم درمانی از ناحیه جنوب مرکز اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در این تصادف 2 راکب این موتورسیکلت ها دچار مصدومیت شده بودند که عوامل اورژانس هر 2 مصدوم را به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل کردند.
عباسی در ادامه از دومین تصادف صبح امروز در کلانشهر تهران خبر داد و افزود: ساعت 6:20 دقیقه امروز تصادف 2 دستگاه خودروی سواری در مسیر غربی بزرگراه شهید بابایی نرسید به بزرگراه امام علی (ع) به سامانه 115 اعلام و بلافاصله یک تیم درمانی از ناحیه شرق مرکز اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد:در این تصادف نیز 2 نفر از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شدند که تکنسین های اورژانس هر 2 مصدوم را به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل کردند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: آخرین تصادف منجر به مصدومیت درساعت 7:20 دقیقه صبح امروز رخ داد.
وی بیان کرد: در محدوده منطقه فلاح خیابان متین جنب پمپ گاز تصادف یک دستگاه پراید با موتور سیکلت منجر به مصدومیت 2 راکب موتورسیکلت شد.
به گفته عباسی در این سانحه رانندگی نیز مصدومان به بیمارستان ضیائیان منتقل شدند.
وی علت وقوع این تصادفات را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار