معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: روز پنجم نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه با فروش 114 میلیون تومان بن کارت خرید کتاب همراه بود.
کد خبر: ۵۲۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 16 November 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،صدرالله بابلی معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: استقبال گسترده مردم و مسئولین از سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه در روز پنجم (25 آبان) با فروش 114میلیون بن کارت خرید کتاب همراه بود.

بابلی اظهار کرد: مردم کرمانشاه معمولا از نمایشگاه های فرهنگی مانند کتاب استقبال می کنند زیرا علاقه مندان به فرهنگ و هنر در این استان بسیار است.

وی استقبال مردم استان کرمانشاه از این دوره از نمایشگاه کتاب را خوب ارزیابی کرد و گفت : این روند در شهر فرهنگ دوست کرمانشاه دور از انتظار نبود.

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از همکاری و تلاش صمیمانه موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، کارکنان نمایشگاه پارک شاهد و عوامل بانک شهر مستقر در نمایشگاه قدردانی نمود. 

گفتنی است، نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه از (20 تا 25 آبان) صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 20 مهیای بازدید علاقه مندان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار