امام جمعه ایلام اظهار داشت: مردم قهرمان و نوع دوست ایران برای زلزله زدگان سنگ تمام گذاشتند و به زلزله زدگان کمک رسانی کردند. همیاری ملی اقشار مختلف برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه ستودنی است.
کد خبر: ۵۲۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 17 November 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛ آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام گفت: مردم عزیز ایلام پس از خلق حماسه پذیرایی از میلیون‌ها زائر اربعین با حضور پرشور خود در کمک‌رسانی به آسیب دیدگان زلزله سرپل ذهاب و قصر شیرین حماسه دیگر خلق کردند.

وی ادامه داد: مردم ایلام در جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی نسبت به استان‌های دیگر سبقت جستند و انقلابی بزرگ در این عرصه پدید آوردند.

امام جمعه ایلام گفت: استقامت شرط پیروزی در برابر تهدیدها و تحریم‌های رژیم آمریکا است.

وی ادامه داد: مثلث شوم آمریکا و رژیم‌های فاسد و کودک‌کش صهیونیستی و سعودی عامل بحران‌های منطقه‌ای و حوادث خونبار سوریه، لبنان، عراق و یمن است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: رژیم فاسد و جعلی آل سعود به خاطر کشتار عظیم و وحشیانه در یمن، لبنان، سوریه و عراق کارنامه سیاه و تاریکی دارد که باید توسط یک دادگاه محاکمه و به اشد مجازات برسد.

وی ادامه داد: مقامات سعودی سبب ناامنی و جنگ داخلی و تحریک قومیت‌ها و فرقه‌های مذهبی و قومی در عراق، لبنان، سوریه و یمن با هزینه میلیاردها دلار شده و با این دلارها گروه‌های تکفیری راه می‌اندازد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: این رژیم در اثر شکست‌های سنگین و ناکامی در منطقه و عدم تحقق اهداف شوم خود دچار بحران سیاسی در داخل شده است و برای رهایی از بحران خود ساخته پروژه سخیف فرافرکنی و متهم کردن ایران را کلید زده است.

لطفی تصریح کرد: این رژیم درصدد است تا جامعه جهانی و سازمان‌های سیاسی و امنیتی جهان را علیه ایران بسیج کند و به زعم باطل خویش اجماع جهانی را علیه جمهوری اسلامی راه بیاندازد و بحران داخلی که جنگ تاج و تخت است که رژیم پوسیده آل سعود با متهم کردن ایران و حزب‌الله برای مدت کوتاهی به حاکمیت تزلزل و در آستانه سقوط خود ادامه دهد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار