تراکتوری‌ها منتظر مجوز بازی مهدی کیانی
باشگاه تراکتورسازی همچنان منتظر لغو حکم محرومیت مهدی کیانی است.
کد خبر: ۵۲۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 18 November 2017
 مهدی کیانی روز 27 مهر با رای کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال کشور به مدت 2 ماه از حضور در بازی‌های تیم تراکتورسازی محروم شد. این تصمیم به دلیل اتفاقات تمرین تراکتورسازی و شوخی کیانی با آغاسی گرفته شده بود که مصدومیت بازیکن جوان این تیم را به دنبال داشت.

باشگاه تراکتورسازی در همان بدو صدور حکم محرومیت، با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این حکم اعتراض کرده و عنوان کرد که کمیته انضباطی باشگاه این 2 بازیکن را جریمه مالی کرده است.

شهرام دبیری عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کشور نیز عنوان کرد که از صدور این حکم سنگین تعجب کرده و در این مورد با تاج صحبت خواهم کرد.

فرهاد صداقت معاون سابق تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی که سابقه مدیریت تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی را نیز داشت، گفت: در طول 50 سال حضورم در فوتبال چنین حکمی را ندیده بودم.

 

اما قاضی‌پور نماینده ارومیه با لحت تندتری به فدراسیون فوتبال حمله کرد. وی با ارسال تذکری به ورزش ورزش و جوانان نسبت به حکم ظالمانه برای بازیکن تراکتورسازی توسط باند تاج اعتراض کرده و خواستار رفع محرومیت این بازیکن شد.

بعد از قاضی‌پور نمایندگان آذربایجان‌شرقی نیز پیگیر رفع محرومیت کاپیتان تیم تراکتورسازی شدند.

این در حالی بود که همین کمیته محرومیت بازیکنان سرخابی به دلیل کشیدن قلیان را پیش از دربی پایتخت لغو کرد و همین سیاست دوگانه کمیته انضباطی به شدت مورد انتقاد هواداران تراکتورسازی قرار گرفت.

با این اوصاف کاظم محمودی چندی پیش خبر داد که قرار است یک ماه محرومیت کیانی تعلیق شود و فدراسیون به صورت شفاهی عنوان کرده که وی می‌تواند تراکتورسازی را در بازی مقابل سپاهان همراهی کند.

روی همین اصل یحیی گل‌محمدی بازیکن محرومش در جام شهدا بازی داد، زیرا از بازگشت مهدی کیانی مطمئن بود.

اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور 2 روز پیش اسامی محرومان هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور را اعلام کرد که نام مهدی کیانی نیز به چشم می‌خورد.

باشگاه تراکتورسازی ترجیح داد که تا پیش از بازی با سپاهان در این مورد سکوت کند و منتظر بخشش مهدی کیانی تا پیش از آغاز بازی باشد.

امروز ماه اول محرومیت مهدی کیانی به پایان می رسد وعملا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور می تواند یک ماه باقیمانده را تعلیق کرده و تا مهدی کیانی در ترکیب تیمش باشد.

با توجه به تعطیلی فردا و اینکه امروز نیز بین 2 تعطیلی بوده و احتمالا فدراسیون فوتبال کشور به صورت نیمه تعطیل باشد، تراکتورسازان امیدوار هستند تا روز دوشنبه و پیش از آغاز بازی با سپاهان حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور در مورد بخشش کیانی اعلام شد.

حالا هواداران تیم تراکتورسازی امیدوار هستند همانطور که مهدی کیانی ساعاتی پیش از بازی با پیکان محروم شد، حالا ساعاتی پیش از بازی با سپاهان یک ماه باقیمانده محرومیتش لغو گردد./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار