امام جمعه کرمانشاه گفت: در مورد زلزله زدگان نباید اتلاف وقت کرد و مسئولان برای رفع مشکلات آن‌ها باید تا آخر کنارشان باشند.
کد خبر: ۵۲۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 18 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی امام جمعه استان ،آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های امروز نماز جمعه با تسلیت به بازماندگان زلزله اخیر و ابراز همدردی با آسیب دیدگان این حادثه اظهار داشت: همدلی و امداد مردم مؤمن و نوع دوست از سراسر کشور و تلاش‌های دستگاه‌های مختلف بسیار ستودنی است.

وی با بیان اینکه همه وظیفه داریم امکانات اولیه برای اسکان موقت آسیب دیدگان را فراهم کنیم، افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و آغاز بارندگی‌های باید برای اسکان مناسب و میان مدت آنها نیز برنامه ریزی کنیم.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به فراز‌هایی از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت حادثه زلزله در استان کرمانشاه تصریح کرد: معظم له در این پیام بر هماهنگی دستگاه‌ها و بکارگیری همه توان موجود برای کمک به آسیب دیدگان و زیرآوار ماندگان در همان ساعات نخستین حادثه تأکید داشتند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه‌ها گفت: اگر مدیریت استان و مسئولان کشوری به قول و قرارهایشان که در رسانه‌ها هم منعکس شده عمل کنند، مشکلات آسیب دیدگان زلزله در زمان کوتاه تری مرتفع می‌شود.

آیت الله علما همچنین از ابراز همدردی و کمک رسانی هموطنان از سراسر کشور قدردانی کرد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار