معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: فروش کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه، توسط ناشران و نویسندگان به سود زلزله‌زدگان صورت گرفت.
کد خبر: ۵۲۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 18 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،پریسا محمدی، اظهار داشت: در طول برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه، که از تاریخ 20 الی 26 آبان‌ماه برگزار شد، فروش کتاب توسط ناشران و نویسندگان به سود زلزله‌زدگان صورت گرفت.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: با وقوع زلزله و جان‌باختن هموطنان، شاهد ایثارگری‌های زیادی از هموطنان عزیزمان بودیم که الحق والانصاف حماسه آفریدند، در این بین دغدغه هم‌استانی هایمان وصف‌ناپذیر بود  و هر کس هرآنچه در توان داشت در طبق اخلاص گذاشت شاید تا مرهمی بر زخمی باشد.

وی ادامه داد: در طول برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه نیز کسانی بودند که همت کرده و داشته‌های خود را به سود مصبیت‌دیدگان در معرض فروش قرار دادند، از جمله انتشارات خط سفید، تمامی درآمد حاصل از فروش خود را در نمایشگاه برایکمک به زلزله زدگان جمع‌آوری کرد.

وی تصریح کرد: صمد امیریان، میترا یاقوتی و بهروز دبیری نیز از جمله نویسندگانی بودند که با فروش کتاب‌های خود، به زلزله‌زدگان کمک کردند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار