تابناک مرکزی: فتح اله حقیقی در سمت معاون سياسي و امنيتي استانداری مركزی جانشین حسن بیگی شد.
کد خبر: ۵۲۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ 18 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، با صدور حکمی "فتح‌اله حقیقی" را به سمت «معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی» استاندار مرکزی منصوب کرد.

فتح اله حقیقی ۵۲ساله و متولد ساوه، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد جهانی است و در سال ۷۶تا ۸۴ در دولت اصلاحات فرماندار قم بوده مسئولیت‌هایی هم در وزارت کشور داشته است.

عضویت در هیئت امناء منطقه آزاد سلفچگان، عضو هیئت مدیره توسعه اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)، رئیس اتاق فکر آمار وزارت کشور، رئیس اتاق فکر جی آی اس وزارت کشور و نماینده وزارت کشور در شورا و کمیته‌های تخصصی آمار و تبصره 16 بخش دیگری از سوابق اجرایی حقیقی است.

در زمینه تحقیقات و مطالعات نیز اقدام به تدوین شاخص‌های کمی برای ارزیابی وظایف و ماموریت‌های حوزه مختلف وزارت کشور، تهیه و تدوین شرح وظایف و حدود انتظارات در فرمانداری و استانداری (قابل ارزیابی به شکل کمی)، تدوین طرح عملیاتی کردن ارزیابی شاخص‌های عملکرد دستگاه‌ها و نهادها کرده است.

وی در دوره دولت نهم و دهم به عنوان کارشناس در وزارت کشور حضور داشت و بعد از روی کار آمدن دولت اعتدال در سال 93 جانشین محمد حسن پرآور در معاونت سیاسی امنیتی استانداری بوشهر شدو آخرین سمت او معاونت سیاسی امنیتی استانداری البرز بوده استپیش از این شکرالله حسن‌بیگی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار