رئال و اتلتیکو امشب در دربی مادرید به تساوی بدون گل رضایت دادند تا فاصله شان نسبت به بارسلونا به 10 امتیاز برسد.
کد خبر: ۵۲۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸ 19 November 2017
به گزارش تابناک : رئال در این بازی به خصوص در یک ربع پایانی تیم برتر زمین بود ولی در دیداری که صحنه های داوری مشکوکی هم داشت، نتوانست از سد همسایه نزدیک خود بگذرد.
 
زیدان: شک ندارم که به بارسا می رسیم

زیدان در پایان بازی در مورد افزایش فاصله نسبت به بارسلونا گفت:« مساوی نتیجه منصفانه ای برای ما نبود و شایسته پیروزی بودیم. در هر صورت فاصله با بارسا به 10 امتیاز رسید و باید با آن کنار بیاییم.

به شما می گویم که مسیری طولانی تا پایان فصل پیش رو داریم و با این بازی خوبی که امشب انجام دادیم، بسیار امیدوار شدم. این مسیری که طی می کنیم، مسیر درستی است. به خاطر بازیکنانم ناراحتم و چیزی برای سرزنش کردن وجود ندارد. تلاش بازیکنانم باید به برد ختم می شد و فرصت های خوبی را از دست دادیم.

باید صبور بود چون شرایط ما روز به روز بهتر می شود. امشب فقط یک گل کم داشتیم و اطمینان دارم که به زودی گلزنی ها ما از سر گرفته می شود. برابر تاتنهام و خیرونا خوب نبودیم و باختیم؛ ولی امشب وضعیت فرق می کرد. خوب بازی کردیم و فقط گل نزدیم. نگران هیچ چیز نیستم.»

زیدان: شک ندارم که به بارسا می رسیم

جبران فاصله با بارسا:«  گفتم که نگران نیستم. با بازی امشب خیلی امیدوار شدم و مطمئنم که بارسا در ادامه فصل امتیاز از دست خواهد داد. باید به همین مسیر ادامه دهیم و تلاش مان را بیشتر کنیم. 10 امتیاز فاصله زیاد است ولی غیر قابل جبران نیست. این شرایط بین ما و بارسلونا عوض خواهد شد و شک نکنید که فاصله را کمتر می کنیم. هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل مانده است.»
 
راموس:« متاسفانه بینی او شکست و نمی توانست به بازی ادامه دهد. فردا مشخص می شود که وضعیت او چگونه است.»
 
پنالتی روی راموس:« صحنه را خوب ندیدم و نمی توانم قضاوت درستی داشته باشم. داور کار خودش را انجام داد و هرچه بود تمام شد.»
 
پیغام برای هواداران:« فوتبال همین است و باید به کار و تلاش ادامه داد. با اطمینان می گویم که تا پایان برای قهرمانی می جنگیم.»






منبع : ورزش سه 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار