همزمان با شهادت امام رضا (ع) یادواره سروان پاسدار «حبیب الله آرام زاده» از تیپ ۴۸ سپاه فتح استان که در تیرماه سال ۹۰ در درگیری با گروه تروریستی پژاک در استان کردستان به شهادت رسید با حضور مردم ولایت مدار دهدشت در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 19 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، همزمان با شهادت امام رضا (ع) یادواره سروان پاسدار «حبیب الله آرام زاده» از تیپ ۴۸ سپاه فتح استان که در تیرماه سال ۹۰ در درگیری با گروه تروریستی پژاک در استان کردستان به شهادت رسید با حضور مردم ولایت مدار دهدشت در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.
یادواره ای که  تحت عنوان  «افتخار کوچه، آبروی محله» بزرگداشت شهدای استان سبب شده تا مردم انس و الفت بیشتری به شهدا داشته و پیوند بهتری با شهدا برقرار کنند.
شب گذشته در دهدشت،مردم گریستند به سر و سینه زدند و عشق وعلاقه همیشگی خودرابه شهدا نشان دادند.خانواده شهید سروان پاسدار آرام زاده از شخصیت ایشان و از مردمی بودن و ولایی بودنش سخن گفتند.
این یادواره به همت ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه و حوزه مقاومت حضرت رسول(ص) دهدشت برگزارشد.
 فرمانده اسبق گردان تکاوران تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و همرزم شهید در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، با بیان اینکه ما بعد از شهدا چه کرده‌ایم، اظهار داشت: اگر به وصیت ‌نامه شهدا نگاه کنیم هیچ کدام دنبال پول و سهمیه برای خانواده خود نبودند، تنها خواسته شهدا پایبندی به ولایت فقیه بود.
عزیز قلی نیک پور بیان کرد: شهدا با پیروی از امام خمینی(ره) مقابل ۳۶ کشور دنیا ایستادند و برای این کشور عظمت به ارمغان آوردند.
نیک‌پور ضمن خواستار تبعیت از ولایت و رهبری گفت: زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست دست ذلت مقابل آمریکای خبیث دراز کند.
وی شجاعت شهید آرام زاده را بی‌نظیر خواند و افزود: این شهید بزرگوار آن‌ گونه که شایسته بود دین خود به ولایت را ادا کرد.
نیک‌پور خاطرنشان کرد: هر وقت از مسیر ولایت جدا شدیم باید برای همیشه شکست را بپذیریم.
فرمانده اسبق گردان تکاوران تیپ ۴۸ فتح با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند چرا نظام جمهوری اسلامی برای سوریه هزینه می‌کند، گفت: اگر ما آنجا شهید می‌دهیم و هزینه می‌کنیم در واقع امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران را تأمین می‌کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار