کد خبر: ۵۲۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 20 November 2017
تابناک / معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: اگر پیکر شهدا تا فردا تحویل داده شود مراسم وداع فردا شب و مراسم تشییع روز بعد از وداع برگزار می شود.
جزئیات مراسم تشییع دو شهید جدید مدافع حرم گیلانی
 
سرهنگ پاسدار عباس یایرامی در خصوص زمان تحویل پیکر دو شهید مدافع حریم اخیر شهید علیرضا نظری و شهید بابک نوری هریس اظهار داشت: پیکرهای مطهر شهدای اخیر هنوز وارد ایران نشده است اما امیدواریم تا فردا پیکر این عزیزان وارد خاک کشور شود.
 
وی با اشاره به اینکه شهادت شهید بابک نوری توسط واحد ایثارگران سپاه تایید شد افزود: در صورتی که بتوانیم تا فردا پیکر مطهر این شهدای عزیز را تحویل بگیریم، با هماهنگی با خانواده های عزیز این شهدا به سرعت مراسم وداع و تشییع آنها را برگزار خواهیم کرد.
 
معاون هماهنک کننده سپاه گیلان گفت: اگر پیکر شهدا فردا وارد خاک کشور شود انشاءالله مراسم وداع شهدا در شهرستان های رودسر و رشت همان فردا شب انجام خواهد شد و روز بعد نیز مراسم تشیع در رشت و رودسر صورت می پذیرد.
بایرامی اظهار کرد: از مردم شهید پرور گیلان دعوت می کنیم تا برای گرامیداشت این شهدا و همچنین تسلی خاطر به خانواده های این عزیزان هر چه پرشورتر در این مراسم تشییع پیکر شهدا حضور به هم رسانند.
بابک نوری هریس از نیروهای بسیجی شهرستان رشت در عملیات مستشاری در نبرد بوکمال سوریه به جمع شهدای مدافع حرم استان پیوست.
علیرضا نظری نیز از پاسداران بازنشسته سپاه قدس گیلان و ار شهرستان رودسر بود که در عملیات مستشاری در سوریه به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار