مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از بازگشت یک واحد تولیدی به چرخه تولید خبر داد و گفت: به دنبال رفع موانع اقتصادی این کارخانه مجدد فعال شده است.
کد خبر: ۵۲۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 20 November 2017
به گزارش تابناک : پرویز زرگر روز دوشنبه در نشست کمیته تسهیل و رفع موانع تولیدی استان البرز، اظهار کرد: این کارخانه تولیدی که در حال حاضر  ۲۰۰ کارگر در آن فعال هستند در گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی برای مدتی تعطیل شده بود و اکنون با بازگشت این واحد تولیدی به چرخ صنعت البرز گام مهمی در توسعه سطح تولیدی و اقتصادی البرز برداشته می شود.

وی با برشمردن این نکته که این واحد تولیدی با نام تن ماهی 'تلاشگران صنعت غذا' در نظر آباد فعال شده است، افزود: با توجه به تصمیمات اخذ شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و با هماهنگی های انجام شده توسط دستگاههای اجرایی البرز این کارخانه به خط تولید بازگردانده شد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به اینکه در جلسات تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات ۵ واحد تولیدی بررسی شده است، گفت: پیگیری مشکلات مالی این کارخانه ها با هماهنگی که از طریق اداره کل امور مالیاتی البرز صورت گرفت در دستور کار قرار داده و رفع شد.

وی با توضیح اینکه البرز از سه هزار و 500 واحد صنعتی برخوردار است و این پتانسیل موجب شده تا این استان به عنوان یکی از قطب های مهم صنعتی کشور مطرح شود، اشاره کرد: در بخش های مختلف دارویی، بهداشتی،کشاورزی، لوازم خانگی، قطعات خودرو و یا کشاورزی البرز دارای طرفیت های ویژه است.

زرگر در پایان گفت: برای ایجاد تغییرات اساسی در صنعت البرز و در کنار آن بهبود فضای کسب و کار انجام سرمایه گذاری های کلان داخلی و خارجی ضروری است‌.





منبع : پیام آشنا البرز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار