آئین بزرگداشت قهرمان مهدی حبیبی، رکورد دار وینگ سوئیت جامپ قاره آسیا روز چهارشنبه اول آذر ماه در تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ 20 November 2017

مهدی حبیبی از چهره های ماندگار ورزش های ملی کشور و از پیشگامان رشته وینگ سوئیت جامپ ( سقوط آزاد با لباس بالدار ) در ایران بود که موفق شد با 3 هزار و 643 متر پرواز هوایی، نام خود را به عنوان رکوردار این رشته در آسیا و رتبه چهل و یکم را در رده بندی جهانی ثبت کند. 
 
 
رکورد دار پرش آسیا در مدت زمانی که به ورزش‌های هوایی می‌پرداخت در مسابقات و رقابت های بین المللی نیز حضور درخشانی داشت و در این مدت بیش از 4500 اسکای دایو، 800 بیس جامپ و 270 وینگ سوئیت جامپ را انجام داد.
او در ایران نیز در فستیوال جهانی بیستون در سال 93 با وینگ سوئیت پرواز کرده و پنج مسیر پروازی را در شهرهای مختلف مسیر گشایی کرده است.  او که علاقه وافری به ایران عزیز داشت، شعار «چو ایران نباشد، تن من مباد» را بر روی لباس خود منقوش نموده و پرش های خاص خود را با این لباس انجام می داد.
 
 
در انتهای این مسیر پر پیچ و خم، مهدی حبیبی سال گذشته در جریان آخرین پرش خود در کشور سوئیس در اثر برخورد با صخره جان ارزشمند خود را از دست داد.
به همین مناسبت مراسم بزرگداشت قهرمان مهدی حبیبی روز چهارشنبه، اول آذر ماه از ساعت 18 الی 20 در سالن اجتماعات اداره کل امور مالیاتی مودیان بزرگ واقع در شهرک قدس، خیابان شهید دادمان، جنب پمپ بنزین برگزار خواهد شد.

برچسب ها: مهدی حبیبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار