فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۷ تن مواد مخدر تنها در یک ماه گذشته در استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳ 20 November 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: سردار احمدعلی گودرزی در نشستی خبری با تشریح جزئیات کشفیات جدید نیروی انتظامی استان فارس در روزهای اخیر، اظهار داشت: تنها در یک ماه گذشته ۷ تن انواع مواد مخدر در استان کشف‌شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۹۶ درصد رشد داشته است!

وی همچنین به کشفیات کالای قاچاق در فارس اشاره کرد و گفت: در طول یک ماه گذشته ۲۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق شامل لاستیک خارجی، کالای سلامت‌محور، لوازم‌آرایشی، لوازم‌خانگی، برنج و مواد خوراکی کشف و ضبط‌شده است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: لوازم آرایشی کشف‌شده بعضاً لوازمی بوده که تاریخ‌مصرف آن گذشته است و قاچاقچیان همین لوازم را با دستکاری در تاریخ انقضا به بازار مصرف می‌رساندند که بیشتر مشکلات پوستی نیز از همین مواد آرایشی به وجود می‌آید.

فرمانده انتظامی استان فارس به توقیف ۲ هزار و ۵۶۸ خودروی حامل کالای قاچاق نیز در ۸ ماه گذشته اشاره کرد و افزود: در این رابطه ۳ هزار و ۶۰۰ نفر دستگیر شدند، ضمن اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف‌شده ۱۶۵ میلیارد تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد رشد دارد.

گودرزی همچنین به انهدام باند واردکننده خودروهای خارجی در ۴۸ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: ۴ دستگاه خودروی خارجی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از این باند «سندنمره کار» کشف و ضبط شده است.

وی از دستگیری یک هزار و ۱۳۸ قاچاقچی، حمل‌کننده مواد، توزیع‌کننده، خرده‌فروش و معتاد در یک ماه گذشته خبر داد و افزود: در یک ماه گذشته ۷ تن انواع مخدر در فارس کشف و ضبط شده است.

وی اضافه کرد: در ۷۲ ساعت گذشته ۱۱۱ نفر از مجرمان فراری و تحت تعقیب نیز توسط پلیس در یک عملیات منسجم دستگیر شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار