هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال
در هفته هجدهم سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال آتلیه طهران در خانه میزبان مس سونگون تبریز بود که در نهایت برابر این تیم به تساوی رضایت داد.
کد خبر: ۵۲۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰ 21 November 2017
به گزارش تابناک قم، در هفته هجدهم سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز گذشته با برگزاری دیدارهای همزمان پیگیری شد که در یکی از مسابقات حساس آتلیه طهران قم در خانه میزبان مس سونگون یکی از مدعیان قهرمانی بود.

بیست و نهمین روز از آبان ماه سالن دو هزار نفری شهید حیدریان از ساعت 18 درحالی‌که استقبال چندان جالبی از سوی تماشاگران نشده بود، سوت آغاز دیدار این دوتیم به صدا درآمد.

در شرایطی که بازیکنان این دو تیم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کردند که از نظر امتیازی بسیار حائز اهمیت بود، چرا که تیم مس سونگون در صدر جدول قرار داشت و تیم آتلیه که رده پنجم را در اختیار داشت برای نگه‌داشتن خود در جمع مدعیان محکوم‌به پیروزی بود.

در نیمه نخست این تیم مس بود که نبض بازی را در دست داشت و در همان دقایق ابتدایی چندین موقعیت جدی بر روی دروازه آتلیه ایجاد شد که هرکدام با بی‌دقتی بازیکنان به بیرون رفت، اما در ادامه تیم آتلیه هم کمی از لاک دفاعی خارج شد و توانست دروازه مس را تهدید کند.

دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل به رختکن رفتند تا شاید در نیمه دوم توپی از خط دروازه‌ها عبور کند.

در آغاز نیمه دوم هر دو تیم نشان دادند که برای پیروزی پا در میدان گذاشته‌اند و موقعیت‌های بسیار خطرناکی را ایجاد کردند اما هرکدام با درخشش گلرهای هر دوتیم همراه بود.

در دقیقه 10 مسابقه و در زمانی که آتلیه طهران قم فشارهای بسیار زیادی را روی دروازه مهمان خود ایجاد کرده بود، مهران رضا پور از اشتباه خط دفاعی مسی‌ها استفاده کرد و گل نخست تیمش را به ثمر رساند تا علیرضا صمیمی دروازه ملی‌پوش تیم مس سونگون سی امین گل خود را در قم دریافت کند.

پس از دریافت گل نمایندگان تبریز دست روی دست نگذاشتند و حمید احمدی بازیکن با تجربه مس سونگون با یک شوت سرکش و برخورد به بازیکن آتلیه گل تساوی را وارد دروازه نماینده قم کردند.

در پایان تیم آتلیه طهران قم در خانه موفق شد مدعی اصلی قهرمانی متوقف کند و خود را در جمع مدعیان بالای جدولی نگه دارد.

فوتسالیست‌های قمی با 26 امتیاز در همان رتبه پنجم جدول رده‌بندی باقی ماندند و هیئت فوتبال نیز دیگر نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال کشور که به مهمانی شهرداری ساوه رفته بود با حساب چهار بر یک مغلوب حریف خود شد.

تک‌گل هیئت قم را فرهاد فلامرزی به ثمر رساند، تیم هیئت قم با این شکست همچنان قعرنشین لیگ برتر فوتسال کشور در فصل جاری لقب بگیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار