نماینده مردم اهواز خواستار شد؛
نماینده اهواز در مجلس با اشاره به مشخص شدن مالک گروه ملی صنعتی فولاد ایران، گفت: مالک جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران باید توجه ویژه‌ای به حقوق کارگران و وضعیت آنها داشته باشد.
کد خبر: ۵۲۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 21 November 2017
جواد کاظم‌نسب الباجی، اظهار کرد: مالک جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران باید توجه ویژه‌ای به کارگران و حقوق آنها داشته باشد، همچنین در خصوص پرداخت حقوق افرادی که قرار است از این شرکت بازنشسته شوند اقدام کند.

وی افزود: باید آینده همه پرسنل و کارکنان گروه ملی فولاد ایران به صورت کامل مورد توجه مالک جدید مجموعه قرار بگیرد تا شاهد رونق مجدد این کارخانه باشیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مالک جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران، یک خوزستانی است، تصریح کرد: نمایندگان اهواز در کنار او کمک خواهند کرد تا مشکلات به طور کامل حل شوند و کارخانه بتواند بدون هیچ مشکلی به تولید بپردازد.

کاظم‌نسب الباجی عنوان کرد: از صنایع فولاد درخواست کرده‌ایم اسلب‌ها و مواد اولیه مورد نیاز تولید این کارخانه به آنها تحویل داده شود تا بتواند به تولید بپردازد. در این زمینه امیدواریم گروه ملی فولاد ایران بتواند بهتر از گذشته فعالیت کند تا شاهد تامین نیازها و آینده کارگران و کارکنان این شرکت باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار