انتخابات رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان با حضور سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور ، مدیرکل و معاون تربیت بدنی و سلامت خراسان رضوی در سالن جلسات مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد
کد خبر: ۵۲۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 22 November 2017
به گزارش تابناک : انتخابات رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان با حضور  صائبی سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور ، کاظمی مدیرکل محترم ،  پورجاهد معاون تربیت بدنی و سلامت ، علیزاده رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی ( رئیس اسبق هیات ورزش دانش آموزی استان ) ، اعلمی مشاور مدیرکل ، نماینده اداره کل ورزش و جوانان ، نمایندگان داوران ، کانون های ورزشی ، ورزشکاران دانش آموز استان ، روسای هیات ورزش شهرستان و سایر اعضای مجمع انتخاباتی  در سالن جلسات مدیرکل برگزار شد . که در پایان جلسه رأی‌گیری،رضا کشتی دار  با کسب 17 رأی از مجموع 18 رأی ماخوذه به عنوان رئیس هیات ورزش دانش آموزی خراسان رضوی به مدت 4 سال انتخاب شد.

درابتدای جلسه کاظمی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ، ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول ، از همه اعضای حاضر در مجمع بخصوص دو دانش آموز ورزشکاراستان که در تیم ملی در رشته های دوومیدانی و شنا حائز کسب مقامات آسیایی و جهانی شده اند تقدیر و تشکر کرد.

معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی از اداره ورزش و جوانان استان خواستار شد تا دربخش مسابقات ورزشی ، استعداد یابی و برگزاری لیگ به صورت مستمر فعال باشند زیرا در هر بخش از ورزش های گروهی که نتوانسته ایم مقام کسب نماییم علت آن گسسته شدن رابطه با هیات های ورزشی می باشد .

پورجاهد عنوان کرد : هر گونه میزبانی و فعالیتی که به استان واگذار شود ، اعلام آمادگی می کنیم و این امر دو ویژگی دارد یکی همه زائران آقا امام رضا (ع) خواهند بود

وی اشاره کرد : امیدواریم این ساختار (رئیس هیات ) هم به لحاظ مالی ، تشکیلاتی به عنوان فرد مجزا در سیستم بکفا یک ساختار قانون مندی پیدا کند.

ایشان بیان داشت : اولین انتخاباتی است که قانونی انجام می شود و این ساختار به تایید وزارت ورزش و جوانان رسیده و انشاالله به عنوان یک نهاد غیردولتی ثمن شکل بگیرد .

در ادامه دکترصائبی سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور گفت : امیدوارم این انتخابات باعث توسعه ورزش دانش آموزی در سطح استان و نهایتاً در سطح کشور شود .

وی اظهار داشت : استان خراسان رضوی در بین 11 استان دیگر که میزبان برگزاری مسابقات کشوری دانش آموزی بوده اند جزء برترین میزبانان کشور انتخاب شد .

سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی کشورافزود : در 4 سال گذشته وضعیت فدراسیون ورزش دانش آموزی بسیار بهتر شده به طوری که در سال 96 این میزان به 70 رشته و تیم رسیده که نسبت به سال 92 هفت برابر شده است . طرح حیاط پویا ، کانون های ورزشی درون و برون مدرسه ای ، مدرسه قهرمان که با سلامت دانش آموزان عجین شده ، اضافه شده است .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : الان فدراسیون در حقیقت همسو با سیاست ها و برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت و وزارت ورزش و جوانان و بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته تا با استفاده از ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی آن زمینه حضور دانش آموزان را در کلیه مسابقات ملی و بین المللی فراهم کند .

 صائبی مهم ترین اهداف فدراسیون را : تأمین سلامت و شادابی دانش آموزان از طریق فعالیتهای ورزشی ، توسعه شبکه ساختاری و سازمانی فدراسیون از طریق ایجاد هیات ها ، انجمن ها و کمیته های ورزش دانش آموزی در سطح منطقه ، استان و کشور اشاره کرد .

وی عنوان کرد : مهم ترین برنامه عملیاتی که فدراسیون در برنامه ششم توسعه دارد بحث استقرار حقوقی ، مالی ، تشکیلاتی ، اداری و هیات های تابعه آن که اولین قدم ما می باشد.

ایشان بیان داشت : رئیس هیات ورزش استان ها را به عنوان نماینده و مجری ذیصلاح برنامه ، اهداف و مأموریت های فدراسیون که تحت نظارت معاونت تربیت بدنی و سلامت و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و بر اساس آیین نامه مربوطه انجام وظیفه می کنند را بازوان اصلی و جزء ارکان اساسی فدراسیون دانستند .

وی در پایان به آقای کشتی دار تبریک و از همه اعضای مجمع و کسانی که در برگزاری این انتخابات نقش داشتند تشکر و قدردانی کرد .





منبع : پانا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار