رئیس حوزه هنری خراسان‌رضوی از برپایی نمایشگاه نقاشی به نفع کودکان زلزله زده کرمانشاه در پردیس هویزه مشهد خبر داد.
کد خبر: ۵۲۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 22 November 2017
به گزارش تابناک : میثم مرادی بیناباج اظهار داشت: نمایشگاه نقاشی از کودکان مشهدی در پردیس سینمایی هویزه دائر شده که عواید فروش آن به نفع کودکان آسیب دیده زلزله کرمانشاه تعلق خواهد گرفت. 

وی در رابطه با برگزاری این نمایشگاه افزود: در نگاه اول این آثار اثر چند کودک مشهدی است و به ظاهر ارزش هنری چندانی ندارند ولی این‌ها نخستین آثار از هنرمندان بزرگ آینده است.

مرادی خاطرنشان کرد: ایده اولیه برپایی این نمایشگاه را خود همین بچه‌ها دادند که کوچک‌ترین‌شان 7 سال و بزرگترین‌شان 12 سال سن دارد.

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی حوزه هنری تربیت هنرمند متعهد است، گفت:  مهم‌ترین دغدغه امروز مردم زلزله‌زده کرمانشاه ساخت سرپناه موقت برای اسکان است. اما نیاز روزهای آتی آن‌ها، امداد روحی و روانی است و برای فرار از یک فضای ماتم‌زده نیاز به حضور و نفس کشیدن در یک فضای پرنشاط و سرگرم‌کننده دارند. 

وی در پایان بیان کرد: به زودی سه گروه از هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان استان خراسان رضوی را به مناطق زلزله زده اعزام می‌کنیم تا با اجرای نمایش‌های کودک و نوجوان، عروسکی و... بتوانند کمی از غم و غصه کودکان مصیبت‌زده را کم کنند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار