مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از حضور ۶۴ ورزشکار استان البرز در تیم‌های مختلف ملی کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۲۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 22 November 2017
به گزارش تابناک : امیر غفرانی در جلسه شورای ورزش همگانی استان البرز که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور  100 نفر از افراد آموزش دیده سمن‌های استان البرز و 100 خودرو آفرود اعزام شدند که در حال خدمت‌رسانی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: 10 کامیون اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان به صورت خودجوش اعزام و 12 تن کمک‌های مردمی به هلال احمر تحویل شد و 7 محموله بزرگ نیز از سوی اداره کل ورزش و جوانان البرز به مناطق زلزله زده اعزام شد.

وی با بیان اینکه 98 همایش برای ورزش همگانی  با حضور 6 هزار و 240 نفر برگزار شد، عنوان کرد: سه‌شنبه‌های بدون خودرو در استان البرز انجام شد و  با توجه به آلودگی هوا استان البرز  160 دستگاه دوچرخه برای پرسنل ورزشی استان البرز تهیه شده تا با دو چرخه به محل کار مراجعه کنند.

غفرانی با اشاره به اینکه  136 همایش کوهپیمایی  با حدود 30 هزار نفر شرکت کننده در استان البرز برگزار شد، اضافه کرد: همایش پیاده روی خانوادگی یکی از شاخص‌های بسیار مهم برای ارزیابی ورزشی استان‌ها است که شهرستان فردیس میزبان یکی از برنامه‌های سراسری همایش بود که جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر در هفته دفاع مقدس در این پیاده‌روی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه 53 ایستگاه برای  ورزش صبحگاهی با حضور بیش از 56 هزار نفر در سطح استان البرز انجام شد، بیان کرد: مربیانی در پار‌ک‌های استان البرز برای ترویج ورزش همگانی در قسمت آقایان و بانوان در نظر گرفته شد و همه هیئت‌های ورزشی موظف به تشکیل کمیته همگانی شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه  103 همایش همگانی روستایی و عشایری با حضور 7 هزار و 600 نفر در استان البرز برگزار شد، گفت: مسابقات کارکنان دولت فقط با حضور  27 دستگاه اجرایی دولتی برگزار شد که توقع برای شرکت بیشتر مراکز دولتی وجود داشت. 

وی با بیان اینکه سهم اعتبار اوقات فراغت مصوب شده توسط سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان البرز تاکنون دریافت نشده است، تصریح کرد: جهت یکپارچگی فضای ورزشی باید دستگاه‌های دولتی و اجرایی مکان‌های ورزشی را به اداره کل ورزش و جوانان معرفی کنند.

غفرانی با اشاره به اینکه 160 برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی در البرز برگزار شد، خاطرنشان کرد: 147 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان البرز ثبت شد که از این تعداد 64 ورزشکار استان البرز عضو تیم‌های ملی هستند و در مجموعه این ورزشکاران 457 مدال در بخش آقایان و بانوان کسب شد.

وی با بیان اینکه استان  البرز میزبان 33 برنامه مسابقات بود، افزود: 100 درصد اعتبارات عمرانی اداره کل ورزش و جوانان در سال گذشته جذب شد.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار