فرماندار تکاب با بیان اینکه این شهرستان در کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه از شهرهای پیشگام است گفت: تاکنون بیش از 25 میلیارد ریال اقلام کمک های مردمی تکاب در قالب 100 محموله خودروی سبک و سنگین به کرمانشاه ارسال شده است.
کد خبر: ۵۲۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹ 22 November 2017

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استاندار آذربایجان غربی، ایرج ثقفی با بیان این مطلب از محموله‌های ارسالی کمک‌های مردمی تکاب به زلزله‌زدگان کرمانشاه، خبر داد و گفت: حجم کمک‌های مردمی تکاب به زلزله‌زدگان کرمانشاه 350 تن است که شامل اقلام ضروری مانند مواد خوراکی، بهداشتی، لوازم گرمایشی و البسه گرم، نایلون، چادر امدادی، آب معدنی و مواد شوینده است.

وی بیان کرد: 250 تخته فرش، 300 دستگاه چادر امدادی، 800 کیلوگرم نایلون، 5 هزار تخته پتو، 2 تن برنج، سه تن روغن، دو تن سیب، یک تن خرما، 500 کیلوگرم حبوبات، یک‌هزار قوطی انواع کنسرو و هفت تن نان از مهم‌ترین اقلام ارسال شده توسط جمعیت هلال احمر و گروه‌های خودجوش مردمی از تکاب به مناطق زلزله‌زده است.

وی ادامه داد: به منظور تامین نیازهای اساسی خانواده‌های آسیب دیده از زلزله کرمانشاه بیش از 2 هزار قوطی شیرخشک، 300 بسته پوشاک بچه و 300 کارتن مواد شوینده از تکاب به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار