مدیر یکی از مدارس شهرستان چرام به همراه همکاران و انجمن اولیاء و مربیان توانسته است در خصوص جلب مشارکت مردمی اقدامات خوبی انجام دهد و برای دومین سال پیاپی از طریق کمک های اولیاء تعدادی از کلاس های خود را هوشمند کند.
کد خبر: ۵۲۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲ 23 November 2017
چند سالی است که آموزش و پرورش در اداره مدارس خود به شدت به کمک اولیاء دانش آموزان نیازمند است که البته در این خصوص حرف و حدیث های زیادی بیان می شود . از یک طرف قانون صراحتا اعلام کرده که آموزش و پرورش در ایران رایگان است و تز طرف دیگر ، سرانه های محدود مدارس چندان جوابگوی نیازهای مدارس نیست.
اما برخی مدارس توانسته اند با ایجاد جو تعاملی ، اولیاء دانش آموزان را به مشارکت هر چه بیشتر در امر آموزش مدارس و رفع نیازها تشویق کنند که خروجی کار اینگونه مدارس بسیار امیدوار کننده بوده است.
مدیر یکی از مدارس شهرستان چرام  به همراه همکاران و انجمن اولیاء و مربیان توانسته است در خصوص جلب مشارکت مردمی اقدامات خوبی انجام دهد و برای دومین سال پیاپی از طریق کمک های اولیاء تعدادی از کلاس های خود را هوشمند کند.
علویان مدیر آموزشگاه دوره متوسطه ی اول قائم آل محمد(عج) شهرستان چرام به تابناک گفت : امسال 2 کلاس درس با حضور مدیریت  آموزش و پرورش ،کارشناس انجمن اولیا و مربیان،و اولیا دانش آموزان به همت و مشارکت اولیا به سیستم هوشمندمجهزگردید.
 مدیر این آموزشگاه ضمن قدردانی از همکاری های اولیا بیان داشت : درسال گذشته هم یک کلاس درس به لطف همین اولیا به سیستم هوشمند مجهز گردیدکه اکنون هر 6 کلاس درس به سیستم هوشمند مجهز هستند .
وی همچنین یادآوری نمود که انجمن اولیا آموزشگاه درسال های 94/95/ و95/96 جز انجمن های برترکشوری بودند.
در این برنامه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام ضمن قدردانی از عوامل اجرایی مدرسه و اولیا فعال آموزشگاه بیان داشت : اولیا و مربیان بازوان قوی آموزش و پرورش هستند و موفقیت آموزش و پرورش در تمام زمینه ها تنها با حضور پررنگ و همکاری های آنان میسرخواهدبود.
 
صدرالله عزیزی گفت : امیدواریم این همکاری تداوم داشته باشد تا بتوان بخشی از مشکلات مدارس را با همت اولیا برطرف کرد .
عزیزی افزود : تدریس به شکل سیستم هوشمند فهم مطالب را برای دانش آموزان تسهیل می کند و کلاس ها را از حالت خستگی خارج می کند که با توجه به شیوه های نوین تدریس کار بسیار ارزشمند و پسندیده ای بود که امروزشاهد آن بودیم.
اقدام ارزشمند اولیاء در همکاری با مدیران مدارس هرچند برای آن ها به دلیل تعداد زیاد ، چندان سنگین هم نیست اما می تواند بسیاری از مشکلات را حل نماید که البته منافع آن هم متوجه فرزندان خودشان می شود.
از همین رو به نظر می رسد مدیران مدارس نیازمند روابط برجسته اجتماعی هستند تا بتوانند روحیه تعاملی را در میان اولیاء تقویت نمایند.  رغبت را در والدین دانش آموزان زنده کرده و از جلب مشارکت های آن ها فرایند آموزش و پرورش را به نحو بهتری به جلو ببرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار