مدیر کل مدیریت بحران استان قم گفت: ۲۴۰ نیروی امدادی از قم به منظور کمک رسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور به این مناطق عزام شده‌اند.
کد خبر: ۵۲۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۳ 23 November 2017
به گزارش تابناک قم، محسن اروجی با اشاره به امدادرسانی استان قم به مناطق زلزله‌زده غرب کشور و کرمانشاه گفت:‌ هم اکنون ۱۲۰ نیرو از دستگاه‌های امدادی و ۱۲۰ نیرو هم از سپاه استان به همراه تعدادی از طلاب در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه حضور دارند و برای امدادرسانی سازماندهی شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروهای اعزامی از قم از آبفای روستایی، آتش نشانی، اورژانس، سپاه، راهداری و هلال احمر هستند، ضمن تقدیر و تشکر از کمک‌های مردم به زلزله‌زدگان کرمانشاه بر سازماندهی این کمک‌ها تأکید و ابراز داشت: مردم بهتر است کمک‌های خود را به جمعیت هلال احمر بسپارند تا با مدیریت و ساماندهی بهتری در اختیار زلزله زدگان قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با اشاره به آمادگی این استان در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی بیان کرد: کارگروه‌های مختلف در این زمینه تشکیل شده است و به شکل مداوم برنامه‌های لازم در زمینه آموزش و امدادرسانی را پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری مانور سراسری زلزله در قم بیان کرد: این مانور به طور منظم در این استان برگزار می‌شود و در زلزله اخیر کرمانشاه هم که در قم احساس شد بلافاصله دستگاه‌های امدادی استان در آماده باش قرار گرفتند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار