دستگیری 11خرده فروش مواد مخدر در ایوان ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایوان گفت: در اجرای طرح های پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز، برخورد با خرده فروشان و طرح کنترل محورهای مواصلاتی در یک ماه گذشته 11 خرده فروش مواد افیونی دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۲۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 23 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ سعید عالی پور اظهار کرد: به منظور برخورد با سوداگران مرگ و مبارزه با هنجارشکنان و حفظ سلامت جامعه این طرح ها در سطح شهرستان اجرا و تعداد 11 سوداگر مرگ دستگیر شدند.
 
وی افزود: دستگیر شدگان از خرده فروشان اصلی موادمخدر و همگی دارای سوابق کیفری بودند که در پنج عملیلت موفق پلیسی دستگیر شدند و مقدار 422 گرم انواع مواد مخدر از متهمان کشف شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با تاکید بر برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ تصریح کرد: خرده فروشان مواد مخدر باید در فرایند اعمال مجرمانه خود احساس امنیت نکنند و بدانند که پلیس با قاطعیت تمام با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی و سوداگران مرگ برخورد می کند و اجازه نخواهد داد که آسایش و آرامش را از مردم سلب نمایند.
 
عالی پور با بیان اینکه متأسفانه به عمق تخریب مواد مخدر صنعتی در جامعه و خانواده‌ها پی نبرده‌ایم، یادآور شد: این پدیده هر سال با اشکال مختلف خودنمایی می‌کند، آگاهی بخشی به خانواده‌ها برای نظارت بیشتر و کنترل مناسب فرزندان ضروری است و اگر به نحو مطلوب اطلاع‌ رسانی در مورد مضرات جدی مواد مخدر صنعتی شود قطعاً تلفات در این حوزه کاهش می‌یابد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار