کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام گفت: کاهش دمای هوای استان ایلام به ویژه در مناطق سردسیر تا روز یکشنبه تا هفته آینده ادامه دارد و سردی هوا پدیده جوی قابل ملاحظه در هفته آتی است.
کد خبر: ۵۲۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 23 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  سمیه عزیزمنش اظهار کرد: افت دما موجب افزایش مصرف حامل های انرژی، برق و گاز در محیط های اداری و مسکونی می شود که باید این مصرف با اتخاذ تدابیر و اطلاع رسانی های مسئولان به مشترکان مدیریت شود.
 
وی افزود: کاهش دمای هوای استان ایلام به ویژه در مناطق سردسیر تا روز یکشنبه تا هفته آینده ادامه دارد و سردی هوا پدیده جوی قابل ملاحظه در هفته آتی است.
 
عزیزمنش با بیان اینکه کاهش دما در مناطق مختلف استان ایلام محسوس است، یادآور شد: این افت دما تا صفر درجه سانتیگراد می رسد ولی از روز دوشنبه در حد یک تا 2 درجه افزایش دما رخ می دهد.
 
وی گفت: از شدت بارش های کنونی تا اواخر وقت امروز به تدریج کاسته می شود و از امروز شاهد ابرناکی هوا و مه گرفتگی و بارش های ضعیف و پراکنده در ارتفاعات و مسیرهای کوهستانی خواهیم بود.
 
استان ایلام از اواسط هفته جاری شاهد ریزش های جوی موثری بود که از روز دوشنبه همزمان با آغاز بارندگی ها تا صبح امروز چهارشنبه بیشترین بارش ها در ماژین از توابع شهرستان دره شهر با 75، پهله زرین آباد از توابع دهلران 58، ایوان 57 و میشخاص از توابع ایلام با 54 میلی متر و کمترین بارش ها نیز در شهرستان مهران با 16 میلی متر بارندگی ثبت شده است.
 
میزان بارش ها در شهر ایلام 41 و در ایستگاه مستقر در فرودگاه ایلام نیز 53 میلی متر بارندگی را در این مدت ثبت کرده است./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار