امام جمعه سیرجان با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن موجب پیروزی و استمرار راه مبارزه با استکبار است گفت: نابودی داعش، قدرت سپاه و نیروهای مقاومت را به دنیا ثابت کرد.
کد خبر: ۵۲۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 24 November 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سیرجان ضمن تبریک پیروزی نیروهای مقاومت بر حکومت خود خوانده داعش افزود: داعش نتیجه تلاش و سیاست دولت های مختلف اعم از آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
وی اظهار کرد: متلاشی شدن داعش تنها وارد کردن ضربه به داعش نبود بلکه این امر به دولت های قبلی و فعلی آمریکا، صهیونیست ها و نوکرانشان نیز در منطقه ضربه وارد کرد.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و ملت های مسلمان در منطقه اعم از ایران، سوریه، عراق و لبنان تبریک می گوییم و همه باید همچنان آمادگی خود را حفظ کنیم و لحظه ای از توطئه و نیرنگ دشمنان غافل نباشیم.
وی افزود: شعار و سخن همیشگی مسلمانان این است که ما می توانیم و این توانستن که امروز جهان استکبار را شکست داد در قالب ایستادگی و مقاومت است و این سلاح مقاومت را امروز همه ملت های منطقه دارند و هرگز این اقتدار را از دست نمی دهند و با این اقتدار ظلم و ستم را در منطقه از بین خواهیم برد.
خطیب جمعه سیرجان گفت: وعده پیروزی را خداوند به حق داده است و ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به وضوح این وعده را بیشتر از قبل مشاهده کردیم و امروز هم می دانیم با مقاومت و ایستادگی همانطور که بر ستمگرانی همچون صدام و داعش پیروز شدیم و آنان نابود شدند رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا هم از بین خواهند رفت و حکومت اسلام و مستضعفین به حضرت ولی عصر (عج) خواهد رسید.
حجت الاسلام حسینی همچنین ضمن تبریک هفته بسیج، نقش موثر این نهاد انقلابی و نیرو را موجب جریان حرکت مقابله با استکبار جهانی در منطقه عنوان و اظهار کرد: تفکر بسیجی در عراق، سوریه و لبنان نیز در پیروزی بر همه قدرت تسلیحاتی دشمنان تاثیرگذار بود و این نیرو در دفع غده سرطانی رژیم اشغالگر قدس آماده است و هر حرکتی علیه مصالح اسلام و مسلمانان را پاسخ قاطع می دهد.
وی هفتم آذرماه روز نیروی دریایی را به همه دریادلان و نیروهای مستقر در نیروی دریایی سیرجان تبریک گفت و افزود: این روز یادآور دلاورمردیهای نیروی دریایی در انهدام نیروی دریایی رژیم بعث عراق، حماسه ناوچه قهرمان پیکان، نقش نیروی دریایی در پیروزی هشت سال دفاع مقدس و اقتدار کشور ما در عرصه جهانی در دریا است که به همه آنان درود سلام می فرستیم.
امام جمعه سیرجان با تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و تبریک آغاز ولایت حضرت مهدی (عج) گفت: جشن پیروزی بر داعش را همراه با جشن آغاز ولایت حضرت مهدی (عج) را روز سه شنبه آینده در این شهرستان برگزار می کنیم و از همه مردم برای حضور در این مراسم دعوت می شود.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار