امام جمعه دهدشت :
مراسم نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته همزمان با سراسر استان در شهر دهدشت به امامت حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی در مصلی امام خمینی(ره)  اقامه شد.
کد خبر: ۵۲۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲ 24 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،امام جمعه دهدشت در خطبه اول ضمن توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی اظهار داشت: شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز ولایت و امامت امام زمان (عج) را که در پیش رو داریم به همه مسلمانان تسلیت و تبریک عرض می‌کنم.
حسینی  با بیان اینکه امام حسن عسکری همه مردم را به رعایت امانت‌داری و راستگویی و صداقت توصیه می‌کند افزود: این امام بزرگوار مردم را به داشتن سجده‌های طولانی که بهترین حالت عبودیت است دعوت می‌کند.

امام جمعه دهدشت در خطبه های نماز جمعه بیان کرد/منتظران ظهور همانند جهادگران در راه اسلام هستند/برچیده شدن داعش محصول خون مدافعان حرم است/تجربه بسیج در ایران کشورهای عراق و سوریه را حفظ کرد
حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: مشارکت در نماز جماعت، صله رحم و شرکت در تشییع جنازه مومنان، عیادت از بیمار، رعایت حلال و حرام و … از دیگر سفارشاتی است که امام حسن عسکری (ع) به همه مسلمانان کرده است.
خطیب نماز جمعه دهدشت با استناد به روایتی از پیامبر اکرم(ص) گفت: اگر یک روز فقط از دنیا باقی باشد خداوند آن روز را آنقدر طولانی می‌کند که آن مرد از نسل من ظهور کند و زندگی را از تاریکی نجات دهد و عدالت را در دنیا حاکم کند.
حسینی تصریح کرد: کسی که منتظر ظهور باشد مانند کسی است که برای پیامبر شمشیر کشیده و در راه اسلام جنگیده و از اسلام دفاع کرده است.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه داعش پدیده‌ای بود که غرب آن را دایر کرد، گفت: برچیده‌شدن حکومت خود خوانده داعش این شجره خبیثه که مورد حمایت استکبار و صهیونیسم بود را به همه مسلمانان تبریک عرضه می‌کنیم.
امام جمعه دهدشت عنوان کرد: کشتار بی‌رحمانه،سر بریدن انسان‌های بی گناه، پوست‌کندن زنده زنده انسان‌های بی‌گناه تنها بخشی از جنایت‌های شجره خبیثه داعش بود.
حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: برچیده شدن داعش محصول خون مدافعان حرم و شهیدانی است که برای نابودی داعش از خون خود گذشتند.
حسینی ضمن تبریک این پیروزی به مقام معظم رهبری و همه آزادی ‌خواهان جهان خواستار برگزاری جشن بزرگی از نهادهای فرهنگی در این راستا شد.خطیب جمعه دهدشت اتحادیه عرب را ننگ جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: اتحادیه عرب امروز در خدمت صهیونیست‌ها هستند و مکه و مدینه هم در خدمت دشمنان اسلام است.
وی با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب که دشمنان به دشمنی خود ادامه می‌دهند و نباید دشمن را ترغیب به ضربه‌زدن کنیم گفت: اگر با شجاعت مقابل دشمنان‌ نایستیم گستاخ خواهند شد.
امام جمعه دهدشت سالروز تشکیل بسیج را یادآور شد و تصریح کرد: اگر سپاه و بسیج نبود کشور هم نبود و همین حضور بسیجیان است که توطئه‌های دشمنان را نابود و خنثی می‌کند.
وی با بیان اینکه بسیج همه را پای کار آورد،گفت: کشورهای عراق و سوریه را همین تجربه بسیج در ایران حفظ کرد و داعش را در آن کشور ها نابود کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار