فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه نام بسيج یادآور عزیزترین نهاد و نیروی انقلابی و دربرگيرنده بزرگترين مردان حماسه ساز تاريخ انقلاب ماست، گفت: سپاه بابلسر 57 هزار بسیجی را ساماندهی کرد.
کد خبر: ۵۲۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ 24 November 2017
 سرهنگ پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه بابلسر به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: نام بسيج یادآور عزیزترین نهاد و نیروی انقلابی و دربرگيرنده بزرگترين مردان حماسه ساز تاريخ انقلاب ماست.
 
 
وی افزود: تشكيل بسيج به فرمان معمار كبير انقلاب در ۵ اذرسال۵۸ هوشيارى و درايت بى نظيرى بود كه توانست بعنوان موثرترين عامل  اساسى در جهت خنثى سازى توطئه‌های دشمنان خارجى و داخلى برعلیه انقلاب باشد.
 
 
فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه به بركت اين دور انديشى حضرت امام، انقلاب در مسير خود قرار گرفت و از گزند توطئه هاى خارجى و داخلى مصونيت پيدا كرد، گفت: اين بسيج در مسير حيات طيبه خود عاشقانه دلداده امام و رهبرى و ارمانهاى شهداست  ودر هر عرصه ودر هر صحنه از صيانت و حفاطت از انقلاب احساس تکلیف مي‌كند، بسیج به واسطه  مسلح بودن به تفكر بسيجى كه منبعث از تفكر عاشورايى است داراى ويژگى بارز و منحصربفردى است.
 
 
 
حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: نقش افرينى داوطلبانه با تكيه بر اراده و اختيار، اينكه بسیجی در همه می‌ادین همه چيز را به رضايت خدا گره می‌زند و او را طرف حساب می‌داند، وبا او معامله می‌ نماید بقول ما امروزى ها، نسيه معامله می‌کند، چون اصل توکل به خدا را قویا در خود تقویت نموده است.
 
 
وی یکی از ویژگی‌های بسیج را عدم مسامحه بر سر منافع انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: بسیج معامله گر نیست، بسیج هیچگاه بر سر مبانی واصول وارزش‌های انقلاب با کسی سازش نمی‌کند و در این هفته بسیح اعلام می‌دارد که اگر کسی به ارزش‌های انقلاب، ارمان‌های شهدا امام و رهبری جسارت نماید به اسانی از ان نخواهد گذشت، به دشمنان خارجی نیز تاکید می‌کند اگر چنانچه کوچکترین چشم داشتی به سرحداد مرزی ایران اسلامی داشته باشد ودست از پا خطا نماید با واکنش برق اسای بسیج گردن ان شکسته خواهد شد.
 
 
فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به برخوردارى بسیج از روحيه ايثار، فداكارى، شهادت طلبى، ودگر خواهی، بیان کرد: بسیج تکلیف پذیر است، حضور بسیج در همه عرصه ها حضور فعال دارد چرا که احساس تکلیف می‌کند، وهمین حضور بهنگام وبه جا است که علاوه بر داخل، بیگانگان را نیز وادار به واکنش نموده است، نمونه اش گری سیک ریس سابق سازمان سیا که گفته بود هدف وراهبرد ما این بود که انقلاب ایران را ببریم به سمت چالس‌های سیاسی، فرهنگی واقتصادی اما همواره با مقاومت دو نیروی اثر گذار بودیم، سپاه وبسیج، تا این دو نیرو مقتدر حضور دارند ما مانع اساسی پیش رو خواهیم داشت. نوام چامسکی نظریه پرداز امریکایی می‌گوید، امریکا در مواجهه با انقلاب اسلامی در حوزه نظامی، فرهنگی واقتصادی دچار افول، ضعف وناتوانی گردیده است این به برکت تفکر بسیجی است.
 
 
 
حسین‌نژاد ادامه داد: امروز اين تفكر بسيج در مقابل کدخدای دهكده جهاني ايستادو الگويي شد براي جوانان انقلابي دنيا. امروز افسانه اي ترين ارتش دنيا توسط همين تفكر ميشود پوشالي ترين و سست ترين ارتش دنيا. امروز ارتش به ظاهر مدرن اسراییل که مدعی چهارمین ارتش دنیاست در مقابل شاخه اي از بسيج به نام جنبش حماس زانو مي‌زنند. امروز صاحبان  وسناریو نویسان  وتولید کنندگان داعش در یک جنگ نیابتی در منطقه در مقابل شاخه ایی از بسیج به نام حشد الشعبی بساطشان برچیده می‌شود. امروز بايد بسيج همه جانبه مورد توجه مسئولان قرار گيرد. چون حفظ بسیج حفظ انقلاب و ارزش‌های انقلاب است.
 
 
 
وی با بیان اینکه استراتژى حضرت امام حول اين محور بود كه پرچم لااله الا الله بايد در سراسر جهان به اهتزاز درايد، اضافه کرد: بسيجى به دنبال محقق نمودن اين دستور و ابلاغ  است و تا سرانجام رسيدن اين دستور از مجاهدت دست نخواهد کشید، چراکه بسیج به این سخن امام اعتقاد وباور قلبی دارد که این قرن، قرن غلبه مستضعف بر مستکبر است، وبه فرموده حضرت اقا که فرمودن این قرن، قرن اسلام است قرن معنویت است یقین دارند، اما متاسفانه برخی این فرمایش اقا را قبول ندارند وبا فهم ناقص خود تفسیر به رای می‌کنند، این افراد چون نمی‌توانند شبیه امام باشند امام ورهبری را شبیه خود می‌کنند. اما بسیجی با تفکر بسیجی، توکل به خدا وبا رجوع به ارزش‌های دینی، انقلابی واسلامی حوزه نفوذ وجغرافیای اسلام را تا عمق جغرافیای دشمن گسترش وتوسعه دادد، امروز به برکت همین تفکر حوزه نفوذ انقلاب در نظام بین الملل در حال پیشرفته وژئوپلتیک انقلاب در حال توسعه است
 
 
 
فرمانده سپاه بابلسر اظهار کرد: سپاه بابلسر با ۱۱ حوزه مقاومت که  شامل ۷ حوزه برادر و۴ حوزه خواهر، ۵۷۰۰۰ بسیجی را در قالب ۷ گردان بیت المقدس و۴ گردان کوثر ویک گردان امام حسین و۶۲۱ حلقه صالحین سازماندهی نمودند و با همایش‌های سیاسی، فرهنگی و فراخوانی‌های متعدد و اموزش‌های نظامی جهت  حفظ وانسجام و بکارگیری انها برنامه هایی را در کوتاه مدت ومیان مدت وبلند مدت پی ریزی واجرا نمودند.
 
 
حسین‌نژاد گفت: در حوزه سازندگی ومحرومیت زدایی سپاه شهرستان بابلسر با بهره گیری از توان گروه های جهادی سعی در محرومیت زدایی وساخت خانه عالم، بازسازی ومرمت مدارس شهرستان اقدام نمودند وبحول قوه الهی سال گذشته سپاه شهرستان در بحث محرومیت زدایی اقدام به ساخت ۲ منزل نموده است، امسال نیز با توافقی که با کمیته امداد واداره بهزیستی شهرستان بعمل امد برنامه ایی برای ساخت ۸ منزل مسکونی برای اقشار کم در امد پیش بینی شده است که در حال حاضر یک منزل مسکونی در دست ساخت داریم.
 
 
وی افزود: در حوزه سلامت بسیج جامعه پزشکی شهرستان با حضور در سطح محلات ومساجد اقدام به ویزیت رایگان مردم نمودند که بسیار مورد توجه اقشار مختلف مردم قرار گرفته است،  امروز رشد وتوسعه بسیج در بین اقشار مختلف مردم  شتاب بیشتری گرفت.
 
 
فرمانده سپاه بابلسر در پایان بیان کرد: توسعه بسیج در بین اهالی رسانه، هنرمندان، فرهنگیان، دانش اموزان، اساتید، ودوستان ما در نظام مهندسی وکانون وکلا، کارگری وکارمندی وقضات و ورزشکاران رشد فزاینده وچشمگیری دارد واین نشان دهنده ان است که امروز بانگ دلنشین بسیجی وتفکربسیجی در جامعه اسلامی طنین انداز شده است واین یعنی تحقق ارتش ده‌ها میلیونی.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار