فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق مصداق بارز ولایت‌مداری بوده و در دفاع مقدس رزمندگان ما از این شاخصه اصلی که ولایت‌مداری است، استفاده کرده و پیروز شدند.
کد خبر: ۵۲۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴ 24 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حیدری عصر امروز در جمع بسیجیان شهر الوند اظهار داشت: یکی از خصوصیات بسیجیان ولایت‌پذیری است ما با همین تفکر بسیجی توانستیم در منطقه و جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم و در مقابل استکبار جهانی بایستیم.

وی افزود: پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق مصداق بارز ولایت‌مداری بوده و در دفاع مقدس رزمندگان ما از این شاخصه اصلی که ولایت‌مداری است، استفاده کرده و پیروز شدند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: دیگر خصوصیات یک بسیجی اخلاص در عمل اوست و یک بسیجی همه کارها و عملش برای رضای خدا انجام می‌دهد.

حیدری ادامه داد: اگر یاد خدا در کارها نباشد، قطع به یقین آسیب‌های جدی به مأموریت‌های ما وارد می‌شود.

این مسؤول یکی از راه‌های جذب در بسیج را اخلاق خوب دانست و عنوان کرد: در مأموریت‌های بسیج با اخلاق و حسن خلق در بدنه جامعه، می‌توان مردم را جذب بسیج کرد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به خطر افتادن منافع آمریکا در منطقه و به ویژه ایران اسلامی، آمریکا کمر همت بسته بود تا انقلاب را از بین ببرد و بسیج در همان روزها سازماندهی شد و نقش خود را ایفا کرد.

حیدری یادآور شد: وظیفه اصلی بسیج حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب بود که بعد از پیروزی انقلاب، بسیج با 300 گردان به کمک نیروهای نظامی و انتظامی درآمد.

وی بیان کرد: بسیج نه تنها در بحث نظامی بلکه در بحث سازندگی وارد عمل شد و بعد از هشت سال جنگ تحمیلی، خانه‌هایی که بر اثر بمب‌باران ویران شده بود، بازسازی کرد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز مطرح کرد: امروز دشمن تمام انرژی خود را گذاشته است تا با اقتصاد به کشور صدمه بزند که نخبگان بسیجی در بحث اقتصاد وارد شدند و قرارگاه‌های سازندگی در تمام استان‌ها و شهرستان‌ها سازماندهی شد؛ در این زمینه بسیج و سپاه فعالیت‌های ویژه‌ای دارد.

حیدری با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت تصریح کرد: این جنگ به نوعی جنگ جهانی سوم بود چون دشمن با تمام توان مالی با تمام زر و زور درصدد بود به محور مقاومت و انقلاب اسلامی ضربه بزند.

این مسؤول ادامه داد: اگر داعشی‌ها سوریه و عراق را می‌گرفتند قطع به یقین هدف بعدی آن‌ها ایران بود که در این زمینه ما مدیون شهدای مدافع حرم و خانواده شهدا هستیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز اذعان کرد: شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی مختلف با برنامه‌ریزی سعی در آسیب رساندن به مذهب، اسلام و فرهنگ حسینی و عاشورایی ما داشتند که به برکت خون شهدا و بسیجیان نقشه‌های شوم آن‌ها نقش بر آب شد.

گفتنی است در پایان از دو جانباز مدافع حرم شهرستان البرز تقدیر به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار