مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: در ابعاد گوناگون، بسیج و تفکر بسیجی همچون خورشید می‌درخشد و عملکرد آن روح طراوت و سرزنده و امید را در جامعه اسلامی به وجود می‌آورد.
کد خبر: ۵۲۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ 24 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام حسین عدالتی‌شربیانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر اقبالیه با تبریک هفته بسیج و تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در برابر داعش اظهار داشت: امروز برای ملت ایران و برای تمام جهان اسلام روز بزرگی است، استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل با تشکیل گروهک تروریستی داعش، سعی در تخریب چهره دین اسلام داشتند.

وی افزود: مردم مسلمان همیشه بیدار هستند و رزمندگان اسلام با همکاری بسیج کشورهای عراق و سوریه، نقشه‌های دشمنان را خنثی و شکست بسیار سنگینی بر آن‌ها وارد کردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اضافه کرد: امروز اگر حقی ضایع و بر مظلومی ظلم شود، جوانان حزب‌الهی در صحنه حاضر می‌شوند و با آن مبارزه می‌کنند.

عدالتی‌شربیانی با اشاره به پیشروی و جنایات داعش در این کشورها بیان کرد: برنامه‌ریزی این گروهک تروریستی دقیق بود و قصد داشتند بعد از فتح سوریه و عراق به سمت تهران و سایر شهرهای کشور هجوم ببرند و اگر امروز رزمندگان مدافع حرم نبودند، این گروهک تروریستی داعش در کشور و حتی در اقبالیه هم حضور داشتند که به فرماندهی سردار قاسم سلیمانی، هوشیاری و شجاعت رهبر فرزانه انقلاب از زمین برچیده شدند.

این مسؤول تصریح کرد: باید قدردان مدافعان حرم باشیم و اگر امروز داعش نیست، به برکت خون شهدای مدافع حرم است؛ شهید مدافع حرم ذکریا شیری هم در این راه شهید شد که نمونه یک بسیجی مخلص بود و امروز بسیجیان باید از این شهید گرانقدر الگو بگیرند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: نهاد مقدس بسیج را می‌توان یکی از نهادهای حافظ منافع و هویت ملی و دینی و ارزش‌های انقلاب دانست که دارای کارکرد بازدارندگی نسبت به تهدیداتی است که فراروی اهداف نظام اسلامی وجود دارد به همین دلیل توانمندی‌های ارزشمند بسیج است.

عدالتی‌شربیانی خاطرنشان کرد: در ابعاد گوناگون، بسیج و تفکر بسیجی همچون خورشید می‌درخشد و عملکرد آن روح طراوت و سرزنده و امید را در جامعه اسلامی به وجود می‌آورد.

وی به ویژگی‌ها و شرایط بسیجیان اشاره و اذعان کرد: تقوای الهی و خودسازی، شناخت معارف دینی، بصیرت و آگاهی از جمله شرایطی است که یک بسیجی باید آن‌ها را دارا باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار