مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ملت ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب حکومت غربی و شرقی را نقض کرد که پیش از آن انقلاب‌ها از غربی‌ها یا شرقی‌ها تبعیت می‌کردند.
کد خبر: ۵۲۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷ 24 November 2017

به گزارش تابناک ارومیه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالرحیم نجف قلی‌زاده سرایی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: امر بسیج با نفس مسیحایی امام (ره) سفر کرده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت که یک نعمت بزرگ برای ما بود.

وی افزود: بسیج به‌عنوان مقاومت در برابر کشورهای استعمارگر دنیا و بازوی توانمند نظام بعد از چهار دهه از سپری کردن پیروزی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران از ملت ایران اسلامی و آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع می‌کند و سببی بر روی پای خود بودن ملت ماست.

تفکر بسیج برخاسته از نهاد امام خمینی (ره) است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امام خمینی (ره) تفکر تشکیل بسیج را بیش از انقلاب اسلامی در ذهن خود داشتند و پس از پیروزی ارزشمند انقلاب و مردم این تفکر را در جامعه جاری ساختند تا بتوان در برابر ابرقدرت‌های ظالم دنیا ایستادگی کرد و انقلاب ما انقلابی بود که توانست معادلات سیاسی جهان را برهم بزند.

وی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی ایران هر انقلابی که در سطح دنیا شکل می‌گرفت باید تابع غرب می‌بود یا از شرق تبعیت می‌کرد ولی ملت ایران اسلامی این موضوع را شکست و از هیچ یک تاکنون تبعیت نکرده و آموزه‌های دینی و اسلامی را سرلوحه پیشرفت و پیشبرد اقدامات خود قرار داده است.

سرایی بیان کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس مقتدر و قدرتمندتر از پیش در برابر سلطه جهانی پیروز شد و ورود بسیج بیست میلیونی به این دفاع نقش مؤثر خود را ایفا کرد و توانست در کنار دیگر دستگاه‌ها و نهادها جنگ تحمیلی را به نفع ملت ایران خاتمه دهد.

وعده سه ماهه سردار سلیمانی تحقق یافت

وی با اشاره به وعده سه ماهه سردار سلیمانی در مورد پایان داعش یادآور شد: این وعده با حول و قوه الهی به انجام رسید و امروز در جامعه جهانی تبدیل به الگویی شده است که توانست فتنه دولت‌های استعمارگر را با شکست روبرو ساخت و توانست گروه تکفیری داعش را از ریشه بزند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی تأکید کرد: امروز اگر داعش شکست خورد به سبب قدرت جوانان انقلابی و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است و ما این نعمت را از سوی خداوند متعال می‌دانیم و رزمندگان این جبهه برخی در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس بودند که از تجارب خود در این میادین استفاده کردند.

نظام سلطه در راستای بدنامی دین اسلام گام برمی‌دارد

وی تصریح کرد: جبهه مقاومت توانسته است فضای معنوی را در جامعه اسلامی شکل دهد و داعشی که ادعای اسلام را داشت و با این اهرم به دنبال بدنامی دین مبین اسلام بود به زباله‌دان تاریخ پیوست و یکی دیگر از فتنه‌های نظام سلطه مورد هدف قرار دادن موشک‌های کشورمان است.

سرایی اظهار داشت: نظام سلطه به دنبال این است که مذاهب متعددی را ایجاد کند و در بین این مذاهب فتنه آفرینی کند ولی ما اجازه این اقدام را نمی‌دهیم و مکر این نظام حفظ دولت ملعون اسرائیل از هر گونه جنگی است ولی همگان باید بدانند سخن مقام معظم رهبری در مورد نابودی این دولت به وقوع می‌پیوندد.

وی افزود: نابودی گروهک تروریستی داعش به جهانیان نشان داد که هیچ مانعی نمی‌تواند از اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کند و هیچ اراده‌ای نمی‌تواند در مقابل آن قرار گیرد و می‌گوییم که آمریکا نمی‌تواند به اهدافی که طراحی کرده است دست یابد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: قرار گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد کینه دولت‌های غربی و حمله کردن به این نهاد دینی و مردمی به سبب پیشرفت روزافزون آن، روحیه ولایتمداری و دفاع از ملت ایران اسلامی است.

تفکر داعشی هنوز پابرجاست

وی خاطرنشان کرد: تفکر داعش هنوز پابرجاست و احتمالاً کشور دیگری برای ایجاد چنین گروهکی توسط دولت‌های غربی برنامه‌ریزی شده باشد که نیازمند افزایش بصیرت و آگاهی همگان به‌ویژه کشورهای مسلمان منطقه است تا از به وجود آمدن چنین گرگ‌هایی جلوگیری کرده و انزجار خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار