نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: شاعران با سرودن اشعار فاخر و ارزشی خود ترسیم کننده خوبی ها و زیبایی در جامعه و بین مردم و جوانان باشند.
کد خبر: ۵۲۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱ 25 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در جمع شاعران جشنواره ملی قدقامت زخم افزود: نقش شاعران در معرفی الگوهای دینی و انقلابی به نسل جوان بسیار حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: رسالت مهم شاعران در جامعه انقلابی همان معرفی ائمه اطهار (ع) و همچنین سبک زندگی انسانی و دینی به آحاد مردم و جوانان و بصیرت افزایی است.
امام جمعه یزد تصریح کرد: شاعران و فعالان عرصه فرهنگ و ادب هستند که با سرودن اشعار مناسب به هدایت گری جوانان بپردازند و نسل جوان را در برابر فضای مجازی و توطئه های دشمنان واکسینه کنند.
ناصری یزدی خاطر نشان کرد: فعالان عرصه شعر و شاعری باید صحنه‌های عاشقانه کربلا و برکات آن مانند از خود گذشتگی، ایثار، فداکاری و بسیاری دیگر از ارزش‌هایی که در واقعه کربلا نهفته است را با زبان شعر برای مردم بیان کنید که فطرت انسان متوجه خدای متعال شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه دشمنان نسل جوان را با تهدید نرم خود نشانه رفته اند به ضرورت هوشیای مردم و مسوولان در قبال آنها تاکید کرد.
ناصری یزدی افزود: همه ما در قبال مردم و جوانان مسوول هستیم و باید با فعالیت های دینی و انقلابی در راستای تحقق ماموریت های کشور و انقلاب و نظام حرکت کنیم.
جشنواره قد قامت زخم عنوان هفتمین جشنواره شعر بسیج کشور است که به میزبانی بسیج هنرمندان سپاه الغدیر یزد روز پنجشنبه در ابرکوه افتتاح شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار