کد خبر: ۵۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 25 June 2015
به منظور اجرای هرچه بهتر نظارت دامپزشکی بر چرخه تولید و نگهداری فرآورده‌های خام دامی، ترموگراف در سردخانه‌های نگهداری واحدهای بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی میبد نصب شد.

به گزارش تابناک یزد، در راستای سیاست‌های نظارتی سازمان دامپزشکی و به منظور اجرای هرچه بهتر نظارت و کنترل دقیق بر چرخه تولید و نگهداری فرآورده‌های خام دامی، واحد نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان میبد طرح ترموگراف‌دار کردن سردخانه نگهداری واحدهای بسته‌بندی را در دستور کار خود قرار داد.

معاون شبکه دامپزشکی شهرستان میبد گفت: به منظور اجرای این طرح، پس از پیگیری‌های صورت گرفته با همکاری مسئولان فنی و بهداشتی واحدها، برای تمامی واحدهای بسته‌بندی این شهرستان ترموگراف تهیه و پس از انجام تنظیمات اولیه، در سردخانه نگهداری واحدها نصب شد.

به گزارش نارین نیوز، از دیگر فعالیت‌های در دست اقدام شبکه دامپزشکی در راستای بحث نظارت بر فرآورده‌های خام دامی، تهیه و نصب دماسنج جیوه‌ای بر روی یخچال واحدهای عرضه گوشت قرمز است تا بتوان به وسیله آن از حفظ زنجیره سرد در طول مدت زمان کشتار تا فروش اطمینان حاصل کرد و محصول خام دامی را در دمای مناسب و قابل نظارت و کنترل به دست مشتریان سپرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار