از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین
کارگاه آموزشی فرهنگ آپارتمان‌نشینی و همسایه‌داری در فرهنگسرا شهید رجایی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 26 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آرش شایسته‌نیا کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی در این کارگاه آموزشی گفت: حفظ حقوق تمام ساکنان یک مجتمع مسکونی یا آپارتمان‌ها نخستین کلید فرهنگ آپارتمان‌نشینی است.

وی افزود: برای ترویج این فرهنگ تمام افراد باید به مهارت‌های ارتباطی مسلط و با دانش ارتباطات انسانی آشنا باشند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: وقتی انسان‌ها به مهارت‌های ارتباطی مسلط بوده و از دانش ارتباطات انسانی برخوردار باشند، برقراری ارتباط مؤثر در درون هر جامعه انسانی و در هر شکل، قالبی و اندازه‌ای آسان‌تر است.

شایسته‌نیا ارتباط مؤثر را روابط ضابطه‌مند و قانون‌مدار عنوان کرد و گفت: متأسفانه بسیاری از ساکنان یک مجتمع مسکونی یا آپارتمان به این روابط و قانون پایبند نبوده، علاوه بر ایجاد مشکل برای خود، سایر همسایگان را هم با مشکلات خرد و کلان فراوانی روبه‌رو می‌سازند.

این کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی در پایان با اشاره به سبک زندگی آپارتمان‌نشینی برای تأمین رفاه ساکنان یک مجتمع مسکونی مدلی را ترسیم کرد و افزود: این مدل دارای 9 خانه است که جهت ورود به این خانه باید به 9 کلید ارتباطی مجهز بود.

گفتنی است، دو دوره دیگر از کارگاه آموزشی فرهنگ آپارتمان‌نشینی و همسایه‌داری در فرهنگسرا شهید رجایی واقع در خیابان شهدا (چهار راه سپه) نرسیده به پل راه آهن برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار