نمایش خیابانی "کاش بابای من معتاد نبود" با هدف کاهش آسیب های اجتماعی والدین و فرزندان در یکی از مدارس روستای چنگلوا برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۵ 27 November 2017
به  گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،نمایش "کاش بابای من معتاد نبود" با همکاری آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان کهگیلویه به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و با حضور جمعی از اعضای شورای اداری در یکی از مدارس روستای چنگلوا برگزار شد.

نمایش"کاش بابای من معتاد نبود" با نویسندگی و کارگردانی رحیم دادوند و با هنرمندی رحیم دادوند و پردیس درخشان برگزار شد.
سید ایرج کاظمی جو رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه اظهار داشت: جذب مخاطب و تأثیرگذاری که آثار هنری دارند و آثاری را که در جامعه برجای می گذارند قابل مقایسه با سایر حوزه ها نیست و باید به این مهم توجه ویژه ای داشت.
رحیم دادوند نویسنده و کارگردان این نمایش گفت: هدف از انجام این نمایش تأثیرات اعتیاد در بین فرزندان و دانش آموزان است و یک فرد معتاد نه تنها به خودش بلکه به خانواده و اجتماع خود نیز ضربه می زند.
وی افزود: زبان هنر یک زبان مفید و بسیار تأثیرگزاری برای بیان معضلات اجتماعی است.
رییس بسیج هنرمندان کهگیلویه بیان کرد: به جای برنامه های بی تأثیر و بدون بازخورد و مصرف هزینه های بیخود، بیاییم با زبان هنر و تأثیر گذار با مردم صحبت کنیم.
رحیم دادوند افزود: سن اعتیاد در بین نوجوانان و جوانان در حال افزایش است، بیاییم دست به دست هم دهیم و هرکسی با هر هنری که دارد و میداند که تأثیرگذاری در بین مردم دارد در این مسیر گام برداشته و به سمت ریشه کن کردن اعتیاد حرکت کنیم.


عکس و گزارش: سید مصطفی گنجی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار