والنسیا در ادامه نتایج عالی‌اش در این فصل توانست بارسلونا را متوقف کند و باعث شود لالیگا جذاب‌تر شود.
کد خبر: ۵۳۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 27 November 2017
به گزارش تابناک : در حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم لالیگا والنسیا در مستایا به مصاف بارسلونا رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دو تیم در شروع بازی برابری به نمایش گذاشتند اما با گذشت زمان برتری بارسلونا آشکار شد. شاگردان ارنستو والورده توپ و میانه میدان را در اختیار داشتند و قصد داشتند گل نخست بازی را به نام خود ثبت کنند. با این حال نتوانستند دروازه والنسیا را تهدید کنند. از طرفی میزبان با استرس بازی می کرد و این موضوع باعث شد بازی ضعیفی از خود به نمایش بگذارند. شاگردان مارسلینو خیلی زود توپ ها را از دست می دادند. در این شرایط بارسلونا فشار خود را بیشتر کرد و توانست به گل برسد اما داور در کمال شگفتی آن را قبول نکرد. ضربه لیونل مسی از دستان نتو خارج شد و توپ از خط عبور کرد اما دروازه بان تیم حریف آن را از دروازه خارج کرد و داور به اعتراض ها واکنشی نشان داد و ادامه بازی را اعلام کرد. در ادامه نیز دو تیم در گلزنی ناکام بودند.

در نیمه دوم والنسیا بازی بهتری به نمایش گذاشت و این اتفاق باعث شد فشار کمتری روی این تیم باشد. میزبان در این شرایط به گل رسید. رودریگو مورنو در دقیقه ۶۰ دروازه بارسا را با پاس خوسه گایا باز کرد. پس از این گل بازی در دوباره در اختیار آبی اناری ها قرار گرفت و والنسیا قصد داشت از طریق ضد حمله فاصله را بیشتر کند. لوییس سوارس در این لحظات چند بار در موقعیت آفساید قرار گرفت و نتوانست از فرارهایش بهره ببرد. با گذشت زمان فشار بارسا بیشتر شد و در نهایت این تیم توانست بازی را به تساوی برساند. پاس زیبای مسی به جوردی آلبا رسید و بازیکن اسپانیایی دروازه والنسیا را باز کرد. بارسا در ادامه به دنبال گل پیروزی بود اما تلاش‌های این تیم بی‌نتیجه ماند. در لحظات پایانی بازی سیمونه زاتزا فرصت داشت گل پیروزی را برای والنسیا به ثمر برساند اما ضربه‌اش به بیرون رفت.

با این نتیجه اختلاف بارسلونا و والنسیا در چهار امتیاز باقی ماند اما فاصله دو تیم اتلتیکومادرید و رئال مادرید با صدر جدول کمتر شد. این تساوی باعث جذاب‌تر شدن لالیگا شد. والنسیا پیش از این توانسته بود دو تیم مادریدی را متوقف کند.

در حال حاضر بارسلونا با ۳۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و والنسیا با ۳۱ امتیاز در جایگاه دوم است. اتلتیکو و مادرید نیز ۲۷ امتیازی هستند.

پیش از این دیدار سویا برابر ویارئال قرار گرفت و توانست سه بر دو پیروز شود. در دیگر بازی های امروز رئال سوسیداد دو بر دو برابر لاس پالماس مساوی کرد و دیدار اتلتیک بیلبائو و دپورتیوو لاکرونیا با نتیجه مشابه به پایان رسید.

 

پاری‌سن‌ژرمن برنده بازی بزرگ لوشامپیونه

در حساس‌ترین بازی هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ فرانسه دو تیم موناکو و پاری سن ژرمن به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی پاری سن ژرمن به پایان رسید.

در حساس ترین و آخرین بازی هفته چهاردهم رقابت های لیگ فرانسه دو تیم پاری سن ژرمن و موناکو به مصاف هم رفتند.

این دیدار که در ورزشگاه خانگی موناکو برگزار شد تقابل تیم های اول و دوم جدول رده بندی بود و در نهایت با پیروزی دو بر یک پاری سن ژرمن به پایان رسید.

گل های پاری سن ژرمن را ادینسون کاوانی و نیمار(پنالتی) به ثمر رساندند این درحالی است که موتینیو برای موناکو گلزنی کرد.

پاری سن ژرمن با این پیروزی که به دست آورد به یکه تازی خود در جدول رده بندی ادامه داد و اختلافش با موناکو به ۹ امتیاز افزایش پیدا کرد. 

پیروزی یوونتوس و ادامه تعقیب و گریز در سری A

یوونتوس در ادامه هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس توانست با نتیجه سه گل کروتونه را از پیش رو بردارد.

در ادامه هفته چهاردهم رقابت های سری A دو دیدار برگزار شد.

ابتدا دو تیم لاتزیو و فیورنتینا به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

لاتزیو با این تساوی در رده پنجم جدول رده بندی باقی ماند تا اختلاف آنها با صدر جدول رده بندی به ۹ امتیاز افزایش پیدا کند هر چند که یک بازی عقب افتاده هم دارد.

در دیگر دیدار برگزار شد یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه خانگی خود از کروتونه پذیرایی کرد و توانست با سه گل به پیروزی برسد.

گل‌های یوونتوس را در این دیدار مانژوکیچ، دی چلو و مهدی بن عطیه به ثمر رساندند.

یوونتوس با این پیروزی که به‌دست آورد با ۳۴ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند.

در جدول رده‌بندی ناپولی با ۳۸ امتیاز در صدر قرار دارد و اینتر هم با ۳۶ امتیاز در رده دوم است.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار