رئیس هیئت شنا خراسان‌رضوی گفت: تیم شنای خراسان رضوی برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی تبریز به این استان اعزام شد.
کد خبر: ۵۳۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 27 November 2017
به گزارش تابناک : مجید مشتاق عشق اظهار داشت: حدود دو روز پیش مسابقات لیگ استانی با شرکت 21 تیم و ورزشکار زیر 17 سال به‌صورت 3 گروه هفت نفره برگزار شده و هیئت شنای استان خراسان‌رضوی توانست مقام اول را در گروه خود کسب کند.

رئیس هیئت شنای استان خراسان‌رضوی با اشاره به کسب مقام سوم و اول در مرحله اول و دوم گفت: این مسابقات دارای چهارمرحله بوده که مرحله دوم آن را با کسب مقام سوم پشت سر گذاشتیم.

مشتاق با اشاره به کسب چهارسال قهرمانی و دو سال نائب قهرمانی در طول 6 سال حمایت سرزمین موج‌های آبی تصریح کرد: مسابقات کشوری از 23 آذرماه آغاز و دارای چهار مرحله تا پایان سال بوده و با حمایت سرزمین موج‌های آبی، این استان در این مسابقات شرکت می‌کند.

وی ادامه داد: تیم خراسان‌رضوی به‌همراه هفت تیم دیگر به مسابقات بین‌المللی تبریز با شرکت کشورهای ارمنستان، ترکیه، عراق و سوریه اعزام می‌شوند و با تقسیم شدن استان‌های ایران به 6 منطقه، خراسان‌رضوی به‌عنوان ششمین منطقه در کنار استان‌های سمنان، گلستان و خراسان‌جنوبی در حال آمادگی جهت پشت سر گذاشتن این مسابقات است.

مشتاق با اشاره به اعزام این ورزشکاران خاطرنشان کرد: از برنامه‌های دیگری که تا پایان سال اجرا می‌شود می‌توان به برگزاری تمرینات متعدد، برپایی کلاس‌های مربی‌گری، بازآموزی برای ارتقاء ورزشکاران شنا خراسان‌رضوی و همچنین برگزاری لیگ استانی برای نوجوانان زیر 14 سال اشاره کرد.

وی با اشاره به شرکت 400 نفر در مسابقات واترپلو افزود: از اداره‌کل ورزش و جوانان به‌دلیل در اختیار گذاشتن سالن ورزش از سوی این مجموعه به هیئت شنای خراسان‌رضوی و فدراسیون جهت حمایت‌های پیاپی تشکر می‌کنم.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار