سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم ویژه خبرنگاران در هفت محور در قالب‌های عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند و کلیپ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵ 28 November 2017
به گزارش تابناک قم، سومین جشنواره رسانه ای ابوذر از سوی سازمان بسیج رسانه استان قم در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در محورهای مختلف برگزار می‌شود.

 

 
بر اساس این گزارش محورهای اصلی این جشنواره «تولید ملی و اقتصاد مقاومتی»، «شناخت دشمن»، «مبارزه با تروریسم»، «آزاد اندیشی»، «مبارزه با آسیب‌های اجتماعی»، «اقدام انقلابی» و «مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه» خواهد بود.
 
مهلت ارسال آثار تا 20 آذرماه است و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در  قالب‌های ارسال آثار نیز عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند و کلیپ، برای بسیج رسانه استان قم ارسال کنند.
 
برای ارسال آثار ابتدا می‌بایست به سایت بسیج رسانه استان قم به آدرس www.brasaneqom.ir  مراجعه کرده و پس از ثبت نام، اقدام به ارسال آثار خود از طریق شبکه اجتماعی سروش و عضویت در کانال جشنواره کرد.
 
آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره باید در یکی از رسانه‌های استان اعم از سایت، خبرگزاری یا کانال‌های خبری منتشر شده باشد و بازه انتشار از دی ماه 95 تا 20 آذر 96 باشد.
 
آدرس کانال جشنواره در پیام رسان سروش @abozarfestival و آدرس ایمیل جشنواره نیز festival@brasaneqom.ir است و علاقه مندان می‌بایست پس از ارسال اثر، پاسخ دریافت کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار