در دارالقرآن علامه طباطبایی
پانزدهمین همایش اساتید تفسیر حوزه و همچنین چهارمین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه در دارالقرآن علامه طباطبایی(رض) برگزار می شود.
کد خبر: ۵۳۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۶ 28 November 2017
به گزارش تابناک قم، مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی (رض) با اعلام این مطلب گفت: به منظور پاسداشت سی و ششمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی (رض)، مقرر است چهارمین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه در شامگاه روز سه شنبه هفتم آذر ماه در بیت شریف حضرت علامه طباطبایی برگزار شود.

وی افزود: در این مراسم از بیانات مرجع عالیقدر آیت الله مکارم شیرازی مستفیض می شویم و پس از آن برخی از بزرگان و پیشگامان عرصه تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی که در جایگاه جمعه و جماعت، وعظ و خطابه، نشر و بیان احکام قرآن و معارف اهل بیت در سطح داخلی و خارجی توفیقات خوبی داشته اند، مورد تکریم و تجلیل قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: پانزدهمین همایش اساتید تفسیر حوزه نیز در شامگاه روز چهارشنبه هشتم آذر ماه از سوی مجمع عالی تفسیر قرآن در دارالقرآن علامه طباطبایی(رض) برگزار خواهد شد که در این مراسم از بیانات مفسر گرانقدر آیت الله جوادی آملی بهره مند می شویم و در این همایش نیز چند تن از فعالان و پیشکسوتان قرآنی در عرصه تفسیر و تحقیق علوم قرآنی مورد تکریم قرار می گیرند.

همچنین در شامگاه پنجشنبه نهم آذر ماه نیز آیت الله مصباح یزدی از شاگردان برجسته حضرت علامه طباطبایی(ره) در جمع اساتید حوزه و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(رض) در دارالقرآن علامه به ایراد سخن می پردازند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار