یکی از فرماندهان قرارگاه نصرت با تاکید بر اینکه امروز باید هر یک از ما پرچمدار ارزش های انقلابی و دینی باشد اظهار کرد: ما مدافعان حرم و رزمندگان اعتقاد داریم که چرا برخی مسئولان به وظایف خود عمل نمی‌کنند؟
کد خبر: ۵۳۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 29 November 2017
یکی از فرماندهان قرارگاه نصرت با تاکید بر اینکه امروز باید هر یک از ما پرچمدار ارزش های انقلابی و دینی باشد اظهار کرد: ما مدافعان حرم و رزمندگان اعتقاد داریم  که چرا برخی مسئولان به وظایف خود عمل نمی‌کنند؟

به گزارش ایسنا، سردار عبدالفتاح اهوازیان در مراسم جشن پیروزی جبهه مقاومت که در همدان برگزار شد به تشریح بخشی از جنایات داعش در سوریه و عراق پرداخت و گفت: نیروهای داعش ۹۰ درصد سوریه و ۸۵ درصد عراق و ۲۳ درصد لبنان را اشغال کردند و حتی به دیوار زینبیه دمشق رسیدند.

وی افزود: داعش زمانی که به نزدیکی حرم حضرت زینب ( س) رسید بر روی دیوار حرم شعار می نوشت که حرم را خراب خواهیم کرد که هنوز بخشی از این شعار ها موجود است.

اهوازیان با بیان اینکه این حرکت داعش مانند این بود که نامحرمی بر چادر ناموس ما مسلمانان امضا زده است خاطرنشان کرد: فرمانده داعش بر روی بی سیم خود در نزدیکی حرم حضرت زینب(س) رجز می خواند و می گفت حضرت عباس(ع) کجایی که ما حضرت زینب را از قبر بیرون خواهیم کشیم.

وی تصریح کرد: داعش به منزلی در سوریه حمله کرد در حالیکه در این منزل چهار کودک به همراه پدر و مادر در حال غذا خوردن بودند داعش سر یکی از دختران که ۹ سال بیشتر نداشت را برید به طوریکه خون این دختر بر روی غذاها ریخت و خانواده دختر را مجبور کرد که این غذا را به همراه خون جگر گوشه شان بخورند.

اهوازیان افزود: داعش نوزاد تازه به دنیا آمده را از دستان پدر و مادر می گرفت و آنان را لخت می کرد بر سینه دیوار می چسباند و با نیزه با بدن آنها دارت بازی می کرد، داعش شکم مادر باردار را در مقابل چشم شوهرش پاره می کرد و شرط بندی می کرد که فرزند دختر است یا پسر.

اهوازیان تاکید کرد: ما مدافعان حرم و رزمندگان اعتقاد داریم  که چرا برخی مسئولان به وظایف خود عمل نمی‌کنند چرا برخی مسئولان از رده استاندار به بالا در مــراســم تشییع شهدای مدافع حرم زیر تابوت شهید نمی روند.

وی گفت: در مراسم تشیع شهید حججی برخی مسئولان رده بالا که اتاقشان در فاصله چند صد متری​ مراسم بود در مراسم شرکت نکردند درحالیکه از چین برای تشیع شهید حججی به ایران آمده بودند.

فرمانده قرار گاه نصرت با بیان اینکه برخی در کشور های عربی نام فرزندشان را حججی می گذارند و وی را فخر اسلام می دانند اظهار کرد: در حالیکه رزمندگان اسلام در جبهه سوریه و عراق به ظفر می رسیدند در داخل برخی اختلاس ها و فیش های نجومی رو شد.

اهوازیان ادامه داد: برخی به دنبال آن هستند جای شهید و جلاد را عوض کنند، امروز باید هر یک از ما پرچمدار ارزش های انقلابی و دینی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار