سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد:
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی و مفرح به مناسبت هفته وحدت در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۵۳۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 29 November 2017
به گزارش تباناک از قزوین، محمد درافشانی در قزوین اظهار داشت: دومین جشنواره کیک و شیرینی قزوین با عنوان «کدبانوی قزوینی» از جمله برنامه‌هایی است که در هفته وحدت از سوی معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دومین جشنواره کیک و شیرینی قزوین «کدبانوی قزوینی» 14 آذرماه سال جاری ساعت 10 صبح در سالن ورزشی کوثر برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام در این جشنواره تا پایان وقت اداری شنبه، 11 آذر ماه امسال است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: اجرای زنده برنامه پخت باقلوای قزوین، تجلیل از سه بانوی پیشکسوت قناد خانگی و غیره از بخش‌های دومین جشنواره کیک و شیرینی قزوین است.

* برگزاری دهمین مرحله تجلیل از حافظان قرآن در قزوین

درافشانی خاطرنشان کرد: برگزاری دهمین مرحله تجلیل از حافظان قرآن در قزوین از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته وحدت از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار می‌شود.

این مسؤول مطرح کرد: در دهمین مرحله تجلیل از حافظان قرآن از 485 نفر از حافظ قرآن کریم در 796 جزء قرآن تجلیل به عمل می‌آید.

* برگزاری جشنواره ترشیجات در بوستان ملاخلیلا قزوین

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برپایی جشنواره ترشیجات در بوستان ملاخلیلا خبر داد و گفت: این جشنواره از سوی بانوان کارآفرین همراه با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای کودکان و خانواده‌ها به مناسبت هفته وحدت در بوستان بوستان ملاخلیلا برگزار می‌شود.

درافشانی افزود: آخرین مهلت‌ ثبت‌نام تا 11 آذر ماه سال جاری است و علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این جشنواره به فرهنگسرا شهید رجایی واقع در خیابان شهدا(چهارراه سپه) روبه‌روی مسجد طاق بهلول طبقه اول مراجعه یا با شماره تلفن 33567853 تماس حاصل کنند.

وی بیان کرد: برگزاری جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) در آسایشگاه معلولین توسط فرهنگسرا شهید رجایی، برگزاری جشنی با عنوان «خاتم» به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام در خانه فرهنگ شهید نواب صفوی و برگزاری جشن میلاد و پیاده روی خانواده 15 آذر ماه سال جاری از سوی خانه فرهنگ دانش از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته وحدت در سطح مراکز سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار