دومین جشنواره رسانه‌ای "ابوذر" 25 آذر ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 29 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،صابر طاهری دبیر این جشنواره ، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره رسانه ای "ابوذر" در 25 آذرماه سال جاری، هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران انقلابی و افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها عنوان کرد.

طاهری همچنین تلاش برای کادرسازی و شبکه سازی و ارتقاء منزلت خبرنگاران را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.جانشین رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، شناخت دشمن، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، عمل انقلابی، آزاد اندیشی، ایجاد وحدت بین اقوام و مذاهب و مبارزه با تروریسم را از جمله محورهای این جشنواره عنوان کرد.

طاهری تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در قالب خبر، گزارش، یادداشت و سرمقاله، کاریکاتور و کلیپ به دبیرخانه این جشنواره به آدرس 

کرمانشاه، میدان مرکزی، نبش کوی 124، ساختمان اخوت کد پستی 93634-67147 ارسال کنند.

وی 20 آذرماه را آخرین مهلت ارسال آثار اعلام کرد و افزود: همچنین علاقمندان می‌توانند آثار خود را به شماره 09910884337 تلگرام کنند.

طاهری خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند در هر بخش سه اثر ارسال کرده و با داوری آثار در هر بخش سه نفر به عنوان نفرات برگزیده هر بخش انتخاب شده و تجلیل می‌شوند.

وی یادآور شد: آثار برگزیده جشنواره استانی به جشنواره کشوری "ابوذر" ارسال می‌شود.

جانشین رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 08338390952 تماس بگیرند.

 



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار