مدیر طرح تنظیم بازار خراسان رضوی گفت: سویا و ذرت به دلیل افزایش قیمت دلار 10 درصد افزایش قیمت داشته است.
کد خبر: ۵۳۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ 29 November 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ سید حمیدرضا جوادی اظهار کرد: تخم‌مرغ که استناد مصوبه کمسیون تنظیم بازار دارد و قیمت مصوب عمده درب کارخانه، عمده فروشی و خرده فروشی دارد که در حال حاضر رعایت می‌شود.

وی ادامه داد: معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت با مراکزی که بالاتر از قیمت مصوب مبادرت به توزیع می‌کنند، برخورد قانونی انجام می‌دهد. فروش تخم‌مرغ با قیمت کیلویی 5600 خیلی رقم غیرمنطقی نیست و در حال حاضر قیمت مصوب 4560 تومان درب مرغداری بوده و تولیدکنندگان مدعی هستند که تولید این محصول صرفه اقتصادی ندارد.

جوادی در خصوص قیمت تخم‌مرغ تصریح کرد: قیمت تخم‌مرغ درب کارخانه کیلویی 4560 تومان و قیمت عمده فروش آن کیلویی 4650 و قیمت خرده فروش نیز کیلویی 5200 تومان است. اگر غیر از این قیمت ها تخم مرغ توزیع می‌شود، مصرف‌کنندگان باید به شماره بازرسی صنعت، معدن و تجارت اطلاع‌رسانی کنند تا با واحد متخلف برخورد شود. همچنین تولید کنندگانی که از قیمت مصوب تخلف داشته باشند، به تعزیرات معرفی خواهند شد.

مدیر طرح تنظیم بازار خراسان رضوی در خصوص افزایش قیمت سویا و ذرت تاکید کرد: قیمت دلار نسبت به دو ماه پیش افزایش داشته و ارز دولتی از تامین نهاده‌های وارداتی برداشته شده و قیمت این نهاده‌ها حدود 10 درصد افزایش پیدا کرده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار