عضو مجلس خبرگان رهبری ؛
امام جمعه مشهد گفت: کار فرهنگی به معنای تبلیغات بر روی بیلبوردهای شهری نیست و باید به دنبال کار عملیاتی بود.
کد خبر: ۵۳۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲ 29 November 2017
به گزارش تابناک رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد امربه معروف خراسان رضوی که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد اظهار کرد:کار فرهنگی این نیست که با بیلبورد و تبلیغ باشد بلکه کار فرهنگی اصلی، کار عملیاتی است.

وی افزود: تا وارد فاز عملیات فرهنگی نشویم، نتیجه ای نخواهیم گرفت. یکی از طرح های فرهنگی  ابتکار طلایه داران است و باید گفت کاری عملیاتی- فرهنگی است.

امام جمعه مشهد خطاب به مسئولان ستاد امربه معروف خراسان رضوی بیان کرد: طرح طلایه داران را اگر توسعه دهید و جدی بگیرید، عالی ترین کار فرهنگی است. در امر به معروف دو رکن داریم  که یکی مسئله نرم افزاری بوده و در دست آستان قدس است و موضوع سخت افزاری توسط  طلایه داران دنبال می شود.

علم الهدی خاطرنشان کرد: اگر طلایه داران با نرم افزاری که آستان قدس فراهم کرده، پیش برود، اثر مداوم و ماندگاری خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم تامین بودجه لازم برای حوزه امر به معروف گفت: حالا وقت تنظیم بودجه است، موضوعی که مشکل ساز شده، بلاتکلیفی بودجه ستاد امر به معروف است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در سال گذشته گفتند ستادهای امربه معروف که در شهرستان ها تشکیل شده، پیگیر حقوق دبیران ستاد بودند، تجهیزات و ساختمان نیاز دارند . هزینه تشکیلاتی این ستاد از کجا می خواهد تأمین شود؟

علم الهدی اظهارکرد: سال ۹۶ را که پشت سر می گذاریم، پیش نرفتن کار در حقیقت به خاطر مسائل بودجه ای بوده است و  اگر بناست این بودجه از تهران تأمین شود باید زودتر صورت گیرد.

وی با تاکید بر توجه به موضوع حضور زائران خارجی در مشهد تاکید کرد: باید کمیته ای متشکل از سپاه، اطلاعات، استانداری، نیروی انتظامی، دستگاه قضا و آستان قدس تشکیل شود و مشکلات حضور زائران خارجی احصاء و برای آن راهکار اندیشیده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار