با حضور مسؤولان صورت گرفت
نشست هم‌اندیشی تکیه هنرمندان با موضوع کمک به زلزله‌زدگان در حوزه هنری قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 30 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، نشست هم‌اندیشی تکیه هنرمندان با موضوع کمک به زلزله‌زدگان با حضور مسؤولان، استادان و هنرمندان در حوزه هنری قزوین برگزار شد.

محمد امیری‌مقدم معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در این نشست بر ضرورت توجه به آسیب‌های فرهنگی ناشی از زلزله تأکید کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست بهره‌مندی از ظرفیت‌های معنوی استان به ویژه پیشکسوتان فرهنگ و هنر برای تسکین‌بخشی از آلام آسیب‌دیدگان غرب کشور است.

در ادامه این نشست علی هوشمند رئیس حوزه هنری استان قزوین هم استمرار در کمک‌رسانی، شناخت حساسیت‌های فرهنگی جامعه هدف، استفاده از نظرات کارشناسان و خبرگان فرهنگی و توجه ویژه به قشرهای آسیب‌پذیر به ویژه کودکان و زنان را جزو اولویت‌ها برشمرد.

وی یادآور شد: خوشبختانه با همدلی دستگاه‌ها و همراهی مردم، کمک‌های رسیده به این مرکز در قالب دو محموله به منطقه اعزام و توزیع شد و در این مرحله امیدواریم با تمرکز بیشتر بر کمک‌های فرهنگی یاری‌رسان هم‌میهنان آسیب‌دیده باشیم.

محسن کریمی مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین هم در این نشست ضمن تأکید بر محرومیت‌زدایی از مناطق آسیب‌دیده، بر ضرورت فعالیت‌های هدفمند و مستمر فرهنگی تأکید کرد.

گفتنی است در این جلسه استادان حاضر نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار