رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان‌رضوی گفت: هیئت پینگ‌پنگ خراسان‌رضوی میزبان قهرمانی کشور در تاریخ ۲۹ آذرماه است.
کد خبر: ۵۳۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 30 November 2017
به گزارش تابناک : کاظم مستحقی‌راد اظهار داشت: برنامه‌های متعددی توسط هیئت پینگ‌پنگ خراسان‌رضوی تا پایان سال انجام می‌شود و مهمترین برنامه‌ آن میزبانی مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی کشور در مشهد در تاریخ 29 آذرماه امسال است.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان‌رضوی گفت: حضور تیم خراسان‌رضوی در مسابقات قهرمانی جوانان در دو روز آینده و همچنین اعزام نونهالان در روز گذشته به شهرستان بناب در تبریز جهت شرکت در مسابقات کشوری از فعالیت‌های اجرایی تا پایان سال 96 است.

مستحقی با اشاره به انجام برنامه‌های متعدد توسط هیئت پینگ پنگ خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: از دیگر امور اجرایی تا پایان سال می‌توان به اعزام دو خردسال به جشنواره استعدادیابی کشور و همچنین برگزاری مراسم مطابق با دهه فجر اشاره کرد.

وی در ارتباط با فعالیت‌های گذشته تصریح کرد: برگزاری کلاس بین‌المللی برای نخستین‌بار در مشهد در تاریخ 18 مهرماه و همچنین کسب دو مدال از مسابقات جهانی توسط مهشید اشتری در مسابقات سبب افتخار هیئت پینگ‌پنگ خراسان‌رضوی بوده‌ است.

مستحقی با اشاره به کسب مدال طلا در مسابقات اسلامی باکو ادامه داد: حضور یک بازیکن خراسانی در 16 بازیکن برتر کشوری، وجود دو خردسال به عنوان نفر پنجم و هشتم استعدادیابی کشوری و مسابقات مختلف در نیشابور، درگز، تربت‌جام و سبزوار از اقدامات دیگر پینگ‌پنگ خراسان‌رضوی بوده‌ است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار