دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: من به شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان انتقاد دارم زیرا در این شورا فقط یک سری افراد جمع شدن و هیچ اهمیتی به احزاب داده نمی‌شود و رئیس دائمی دارد و این ریاست دوره‌ای هم نیست.
کد خبر: ۵۳۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 01 December 2017
به گزارش تابناک : مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  امروز (جمعه10 آذر) در دومین کنگره حزب هدا اظهار داشت: اینکه توسعه سیاسی در اولویت است یا توسعه فرهنگی، نظریه پردازان علوم سیاسی توسعه متوازن را بهترین توسعه می دانند.

وی افزود: لازمه‌های توسعه سیاسی را می‌توان  مشارکت مردم در اداره حکومت، شایسته‌سالاری برای اداره حکومت ، پاسخگو بودن مسئولین و نظارت و نقد حکومت توسط مردم می‌توان دانست که تمام این کار ها از جمله از وظایف حزب است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: در سفری که از طرف کمیسیون امنیت ملی به هلند داشتیم واقعا تاسف خوردم که چرا ما در حقوق بین اللمل نخبه‌ای نداریم که بتوان به عنوان وکیل انتخاب کنیم و باید از وکلای خارجی برای دفاع از حق خود استفاده کنیم در حالی که وظیفه احزاب است که برای این مسائل افرادی را تربیت و آموزش دهند.

کواکبیان، عنوان کرد: ما اصلاح‌طلبان هم در بحث حزب ضعیف عمل کرده‌ایم  و اگر آن را قبول داشتیم فردی عمل نمی کردیم.

دبیر کل حزب مردم سالاری تصریح کرد: من به شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان انتقاد دارم زیرا در این شورا فقط یک مشت افراد جمع شدن  و هیچ اهمیتی به احزاب داده نمی شود و رئیس دائمی دارد و این ریاست دوره‌ای هم نیست.

کواکبیان عنوان کرد: ما یک طرح با عنوان پارلمان اصلاح طلبان را برنامه ریزی کرده ایم که قرار است در کنگره حزب مردمسالاری آن را مطرح خواهیم کرد.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار