رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور به میزبانی بویین‌زهرا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، با اعلام هیأت ورزش‌های رزمی استان و موافقت فدراسیون مسابقات کیک‌بوکسنگ قهرمانی کشور به بویین‌زهرا سپرده شد.

نوزدهمین دوره مسابقات رزمی سبک الیت کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور که حکم رقابت‌های انتخابی تیم ملی را هم دارد، در حالی گفته می‌شود اواخر آذر ماه سال جاری در بویین‌زهرا برگزار می‌شود که قرار است رزمی‌کاران 22 استان کشور در این مسابقات برای کسب بهترین عناوین با هم مبارزه داشته باشند.

رشته ورزش‌های رزمی در استان از علاقمندان بالایی برخوردار است و در این بین ورزشکاران استان همواره در سبک‌های بی‌شمار این رشته ورزشی در میادین کشوری عملکرد خوبی داشته‌اند.

نکته امیدوارکننده این است که رزمی‌کاران استان در مسابقات رزمی کیک‌بوکسینگ هم در طول یک دهه اخیر همواره در مسابقات کشوری و بین‌المللی و حتی مسابقات آسیایی و جهانی افتخارات بسیاری برای این رشته ورزشی کسب کرده‌اند و ازاین حیث میزبانی بویین‌زهرا از مسابقات کشوری الیت کیک‌بوکسینگ می‌تواند این نوید را به همراه داشته باشد که باز هم شاهد درخشش ورزشکاران این رشته ورزشی باشیم.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به میزبانی بویین‌زهرا از مسابقات الیت کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور اظهار داشت: این رقابت‌ها با درخواست هیأت ورزش‌های رزمی استان و موافقیت فدراسیون به میزبانی قزوین سپرده شد.

افشین هادی‌چگینی افزود: این دوره از رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت شهید الیاس چگینی و شهید حسن جعفری در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در شهرستان بویین‌زهرا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نوزدهمین دوره مسابقات رزمی سبک الیت‌کیک‌ بوکسینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با برنامه‌ریزی قبلی قرار است اواخر آذر به میزبانی بویین‌زهرا برگزار شود.

گفتنی است، نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات بین‌المللی روسیه که اواخر اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار